لوازم خانگی «توکار» در هند سرعت برق گرفت

اقتصاد100- طبق تحقیقات اخیر، انتظار می رود بازار لوازم آشپزخانه توکار در هند با نرخ رشد ترکیبی(Cagr) 8.83 درصد رشد کند و تا سال 2028 ارزش این بازار در هندوستان، به 601.18 میلیون دلار برسد.

لوازم خانگی «توکار» در هند سرعت برق گرفت

به گزارش گروه لوازم خانگی، با افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان، مردم می توانند برای لوازم آشپزخانه باکیفیت سرمایه گذاری کنند. علاوه بر بهبود وضعیت مالی و زندگی مردم، افزایش جمعیت زنان شاغل و سبک زندگی پرمشغله مصرف کنندگان هم از دیگر عواملی است که باعث افزایش تقاضا برای لوازم آشپزخانه با کارکرد آسان شده است.

هدوستان همچنین موفق شده است که رشد سریع صنایع غذایی و استفاده روزافزون از فناوری پیشرفته در لوازم آشپزخانه توکار را ثبت ‌کند که همین موضوع میزان تقاضا برای لوازم آشپزخانه توکار را در میان مصرف‌کنندگان در این بازه زمانی، سرعت می بخشد.

این گزارش همچنین می‌افزاید که در میان ترجیحات مصرف‌کنندگان می‌توانیم محصولات و لوازم پیشرفته و کاربرپسند را پیدا کنیم. با ظهور و ادغام فناوری های جدید، لوازم آشپزخانه روز به روز هوشمندتر می شوند ازسوی دیگر لوازم خانگی توکار فضای بسیار کمی اشغال می کنند که همین موضوع باعث می شود برای خانه های نقلی امروزی یک انتخاب مناسب و به صرفه باشد. این لوازم خانگی توکار برای تمیز کردن و نگهداری هم به اندازه کافی راحت هستند به همین دلیل هم بسیار مورد توجه خانوارها در جهان قرار گرفته اند و این موضوع در هندوستان نیز صدق می کند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز