از امروز آغاز بکار کرد:

هند، میزبان صد و چهل و سومین نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی

اقتصاد100-صد و چهل و سومین دوره نمایشگاه جواهرات زاک(Zak Jewels Expo) هندوستان از امروز 10 مارس آغاز به کار کرده و تا 12 مارس ادامه دارد.

هند، میزبان صد و چهل و سومین نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی

به گزارش گروه طلا و جواهر، نمایشگاه جواهرات زاک که از سال 1999 آغاز شد، برترین نمایشگاه جواهرات B2C هند است که الماس، یاقوت، زمرد، یاقوت کبود، مروارید، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را به نمایش می گذارد که بر روی جواهرات طلا، پلاتین و نقره ساخته شده اند.

همچنین طیف وسیعی از جواهرات Jadau، Minakari، Kundan و دیگر جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی سنتی هند به نمایش گذاشته شده است.

1

این رویداد 3 روزه برنامه ریزی شده است و در Grand Ballroom یکی از هتل های 5 ستاره پیشرو در سراسر هند برگزار می شود و طرح های نوآورانه، کلاسیک و مسحورکننده 25-35 تولید کننده و صادرکننده جواهرات انحصاری از سراسر هند را به نمایش می گذارد.

این رویداد توسط Zak Trade Fairs & Exhibitions که یکی از قدیمی ترین و پیشروترین برگزارکنندگان نمایشگاه هند در این حوزه هستند، برگزار می شود. این گروه برگزار کننده نمایشگاه، تاکنون بیش از 700 رویداد را در سراسر جهان سازماندهی کرده به همین دلیل هم تجربه آای مناسب در سازماندهی رویدادهای مهم دارد.

safety_precautions

در این رویداد ، بیشتر عروس های هندی، طبقه مرفه ، نخبگان، شخصیت‌های معروف، مردان و زنان تجاری برتر، فعالان حوزه مد، جواهرسازان، افراد برجسته به نمایندگی از خانواده سلطنتی، دیپلمات‌ها و .... شرکت می کنند هرچند مردم عادی تر هم می توانند حضور یابند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما