سهم ۸۴درصدی امریکا از بازار سنگهای قیمتی امریکای شمالی

اقتصاد۱۰۰- تازه ترین تحقیقات موسسه پژوهشی Future Market Insights (FMI با تهیه گزارشی از بازار سنگهای قیمتی و پیش بینی وضعیت آن در یک دهه آینده، این بازار را از نظر گستره و پراکندگی جغرافیایی مورد بررسی قرار داده است.

سهم ۸۴درصدی امریکا از بازار سنگهای قیمتی امریکای شمالی

به گزارش گروه طلا و جواهر، در این گزارش کشورهای مختلف از مناطق جغرافیایی متعدد مورد بررسی قرار گرفته و در تیجه این گزارش آمده است که در سال ۲۰۲۲ بازار ایالات متحده 84.1 درصد از سهم بازار سنگ های قیمتی طبیعی و آزمایشگاهی آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده  و احتمالا این روند ادامه دار خواهد بود.

همچنین در این گزارش عنوان شده است که در سال 2022، ژاپن 35.3 درصد از سهم بازار آسیا و اقیانوسیه را در اختیار داشت و این رقم برای هند  به 31.6 درصد از بازار سنگ های قیمتی آسیا و اقیانوسیه رسیده است.

طبق این گزارش، چین 28.4 درصد از بازار آسیا و اقیانوسیه را در سال ۲۰۲۲ تصاحب کرد. همچنین آلمان 15.2 درصد از بازار سنگ های قیمتی اروپا را در سال 2022 به خود اختصاص داد. هنوز معلوم نیست این سنگ ها در سال ۲۰۲۳ چه روندی را در بازار در پیش گرفته اند ولی انتظار می رود همین روند حفظ شود.

بازیگران بازار سنگهای قیمتی در فعالیت های مختلفی مانند اکتشاف، استخراج، پردازش، برش و همچنین پرداخت سنگ های قیمتی شرکت دارند. آنها همچنین در طراحی و بازاریابی محصولات جواهرات برای مصرف کنندگان و همچنین سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه برای بهبود کیفیت و کارایی تولید سنگ های قیمتی حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما