تلویزیون سامسونگ Samsung S95B OLED برترین تلویزیون برای گیمرها

اقتصاد 100- موسسه پژوهشی IDCدر تازه ترین گزارش خود اشاره ای به برترین تلویزیون های 2023 تاکنون داشته و یکی از بهترین تلویزیون ها را سامسونگ Samsung S95B OLED می داند.

تلویزیون سامسونگ Samsung S95B OLED برترین تلویزیون برای گیمرها

به گزارش گروه لوازم خانگی، این تلویزیون OLED، یک تلویزیون فوق العاده با مجموعه ای عالی از ویژگی های اضافی و کیفیت تصویر باورنکردنی و مجهز به فناوری کوانتوم دات است. به دلیل کنتراست مناسب، رنگ‌ها فوق‌العاده زنده و واقعی هستند.رابط هوشمند داخلی Tizen OS هم برای استفاده، بسیار آسان است و گیمرها می توانند از آن بیشترین بهره را بگیرند.

درواقع این تلویزیون، برای گیمرهای کنسولی که به دنبال استفاده حداکثری از Xbox Series X یا PS5 جدید خود هستند، بهترین انتخاب است زیرا حتی از بازی Xbox Cloud نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید آخرین بازی‌های Xbox را بدون سرمایه‌گذاری روی سخت‌افزار اضافی گران‌قیمت، بازی کنید.

این تلویزیون از پنل QD-OLED جدید استفاده می کند و از ویژگی های آن می توان به سازگازی با Google Duo اشاره کرد که با اتصال یک وب‌کم، از تماس‌های ویدیویی با حداکثر 32 نفر مستقیماً روی تلویزیون شما پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون سامسونگ S95B مجهز به فناوری پنل خودتابشی است که برای تماشای فیلم یا بازی در اتاق تاریک، عالی است.ازآنجا که این تلویزیون دارای زاویه دید استثنایی است، می توانید از هر زاویه ای از یک تصویر دقیق لذت ببرید که این ویژگی، آن را برای تماشای برنامه های ورزشی یا تلویزیونی شگفت انگیز می کند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما