ویژگی مخفی “حالت کودک” در گوشی سامسونگ چیست و چگونه فعال می‌شود؟

اقتصاد ۱۰۰ - در این مقاله به آموزش فعال‌سازی «حالت کودک» در گوشی های سامسونگ و مرور ویژگی‌های جالب آن برای استفاده سالم کودکان می‌پردازیم.

ویژگی مخفی “حالت کودک” در گوشی سامسونگ چیست و چگونه فعال می‌شود؟

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، همان‌طور که گوشی‌های هوشمند امروزه به ابزاری ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده‌اند، جذابیت‌های آن کنجکاوی کودکان را نیز برانگیخته است. چه صاحب فرزند باشید یا حتی برای دقایقی از کودکی مراقب کنید، علاقه آنها به بازی با تلفن هوشمند غیرقابل انکار است.

اگر از گوشی های سری گلکسی سامسونگ استفاده می‌کنید، دستگاه شما مجهز به «حالت کودک» است. این ویژگی مخفی به کودکان شما اجازه می‌دهد تنها به مجموعه برنامه‌ها و خدماتی که برای آنها نصب شده، دسترسی داشته باشند. حالت کودک در گوشی های سامسونگ که Samsung Kids نامیده می‌شود، هم‌چنین به شما این امکان را می‌دهد تا میزان زمان استفاده از صفحه‌نمایش برای فرزندتان را کنترل کنید.

نحوه راه‌اندازی و استفاده از حالت کودک (Samusung Kids) در گوشی های سامسونگ

حالت کودک گوشی های سامسونگ

چند راه مختلف برای استفاده از حالت کودک در گوشی های گلکسی سامسونگ وجود دارند که ساده‌ترین آن، دسترسی از طریق منوی تنظیمات سریع در بخش اعلان است.

  1. نوار اعلان را از بالای صفحه به پایین بکشید.
  2. با کشیدن مجدد به پایین، بخش تنظیمات سریع ظاهر می‌شود.
  3. روی نماد سه‌نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه “Edit buttons” را انتخاب کنید.
  4. در بخش دکمه‌های مخفی، گزینه‌ای با عنوان “kids” را پیدا کنید. سپس با ضربه زدن و نگه داشتن آن را به دکمه‌های تنظیمات سریع اضافه کرده و آن را در فضای پایین رها کنید.
  5. روی گزینه “Done” ضربه بزنید تا تغییرات خود را در دکمه‌های بخش تنظیمات سریع ذخیره کنید.
  6. با ضربه روی عبارت “Kids” در بخش تنظیمات سریع، برنامه Samsung Kids را باز کنید.
  7. عبارت “Continue” را انتخاب کنید و مراحل بعدی را طی کرده تا Samsung Kids در حالت کودک گوشی سامسونگ باز شود.

حالت کودک گوشی های سامسونگ

با اعمال تنظیمات فوق، پس از باز کردن برنامه Samsung Kids از طریق دکمه‌های تنظیمات سریع، فورا حالت کودک راه‌اندازی می‌شود. در این بخش، صفحه اصلی با تعدادی پیوند به برنامه‌های اختصاصی کودک ظاهر می‌شود که می‌توانید هر یک را از طریق فروشگاه گلکسی استور سامسونگ نصب کنید.

علاوه بر آن، می‌توانید از نماد سه‌نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی برای دسترسی به سایر عملکردها مانند تغییر تصویر زمینه، تماس اضطراری، کنترل‌های والدین، ویرایش صفحه اصلی، تنظیمات و بستن Samsung Kids استفاده کنید. توصیه می‌شود پیش از تحویل گوشی به کودک خود، حتما از فعال کردن حالت کودک اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما