یک چیدمان خاص برای عید

چه فرشی برای کدام خانه مناسب است؟

اقتصاد100-یکی از لوازم مهم در دکوراسیون خانه، فرش است که با استفاده از رنگ ها و طرح های مختلف و حتی نحوه پهن کردن آن برر وی زمین، می تواند سبک خانه شما را تغییر دهد.

چه فرشی برای کدام خانه مناسب است؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، انواع مختلفی از فرش ها در بازار موجود است، بنابراین انتخاب فرش مناسب برای فضای خود بسیار مهم است. فرش های مدرن به دلیل خطوط تمیز و طرح های شیک، انتخابی محبوب برای بسیاری هستند. البته برخی هم ترجیح می دهند تا از طرج ها و نقش های سنتی استفاده کنند که زیبایی های منحصر بفرد خود را دارد.

فرش1

اگر به دنبال یک گزینه منحصر به فرد هستید،مطمئنا بهتر است که روی فرش دستبافت سرمایه گذاری کنید. این فرش ها با دقت و توجه به جزئیات ساخته شده اند و آنها را به یک مکمل زیبا برای هر خانه ای تبدیل می کند.

اما از چه رنگ فرشی باید در خانه استفاده کرد؟

فرش خریداری شده، بباید با سایر عناصر دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. اگر آثار هنری روی دیوارها دارید، سعی کنید فرشی پیدا کنید که برخی از رنگ‌ها یا طرح‌های مشابه را در خود داشته باشد. علاوه بر این، فرش‌ها همچنین می‌توانند به تعریف قسمت‌های مختلف یک اتاق، مانند قسمت نشیمن یا ناهارخوری  به شما کمک کنند.

فرش

همچنین هنگام خرید فرش به رنگ مبلمان خود دقت کنید تا رنگ فرش و مبلمان با همدیگر هماهنگی داشته باشند.

اگر مبلمان شما دارای طرح های زیاد و شلوغی است بهترین کار این است که از فرش هایی با طرح های ساده تر استفاده کنید؛ طرح هایی که زمینه های پرنقشی ندارند و حتی برخی حاشیه رنگی و ساده زیادی دارند. اما اگر مبلمان شما ساده و تک رنگ است می توانید از فرش های پرنقش و نگار استفاده کنید ولی در این میان حتما به هارمونی رنگها توجه داشته باشید تا با مبلمان تان هماهنگ باشد و خانه شلخته به نظر نرسد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما