رییس اتحادیه توزیع‌کنندگان لوازم‌خانگی تهران:

شکایت‌ها در حوزه لوازم خانگی به صفر رسیده است/ گرانی بیداد می‌کند

اقتصاد100- رییس اتحادیه توزیع‌کنندگان لوازم‌خانگی تهران گفت: در یک ماه گذشته هیچ شکایتی در حوزه لوازم خانگی نه در مقوله خدمات پس از فروش و نه دیگر مسائل به این اتحادیه واصل نشده است.

شکایت‌ها در حوزه لوازم خانگی به صفر رسیده است/ گرانی بیداد می‌کند

به گزارش گروه لوازم‌خانگی، «اکبر پازوکی» در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: هرچند شکایتی به این اتحادیه واصل نشده، اما گرانی وجود دارد.

وی با تفکیک گرانی از گران‌فروشی، تصریح‌کرد: شاید محصولات و کالاها گران به دست توزیع‌کنندگان و مغازه‌داران برسد، اما گران‌فروشی از سوی صنف توزیع‌کننده لوازم‌خانگی وجود ندارد.

پازوکی با تاکید بر اینکه مردم قدرت خریدی برای تهیه لوازم‌خانگی ندارند، خاطرنشان‌کرد: در این شرایط، فقط بازار فروش اقساطی داغ است.

با این حال، یک عضو دیگر این اتحادیه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، تاکید کرد: وقتی قیمت‌ها به‌طور ساعتی در حال بالا رفتن است، دیگر کسی به فکر شکایت کردن از کیفیت تولیدات، خدمات پس از فروش و غیره نمی افتد.

مشاهدات میدانی خبرنگار ما حاکی است، بازار لوازم خانگی در حدود دو هفته مانده به پایان سال همچنان در خواب زمستانی به سر می برد و حتی نزدیک شدن به شب عید نیز نتوانسته رونقی هر چند اندک به این بازار ببخشد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما