وقتی فروشنده زیر حرف خود می زند؛

بدعهدی در صدر شکایت‌های مردمی از فروشندگان لوازم‌خانگی

اقتصاد100- کارشناسان رسیدگی به شکایات سامانه 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت، بدعهدی فروشندگان در تحویل لوازم‌خانگی فروخته شده را مهمترین شکایت‌ این روزهای مشتریان خرید انواع لوازم خانگی در تماس با این سامانه عنوان می‌کنند.

بدعهدی  در صدر شکایت‌های مردمی از فروشندگان لوازم‌خانگی

به گزارش گروه لوازم خانگی، با توجه به افزایش روزافزون نرخ ارز در روزها و هفته های گذشته، برخی فروشندگان لوازم خانگی با وجود فروش کالای خود به مشتری و دریافت بخشی از پول، اما نسبت به تحویل کالا در زمان مقرر اقدام نمی‌کنند یا درخواست پول بیشتری از مشتریان دارند.

این در حالی است که مشتریان به درستی عنوان می‌کنند که بخش زیادی از پول کالا پرداخته شده و فقط مقدار کمی از آن باقی مانده است.

کارشناسان رسیدگی به شکایات سامانه 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت، در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد 100 ، بیش از 50 درصد شکایت‌های واصله به این سامانه در طول دست‌کم یک ماه گذشته را بدعهدی فروشندگان لوازم خانگی عنوان کردند.

همچنین به گفته آنان، گران فروشی و افزایش سرسام آور قیمت ها، همچنین اختفا یا احتکار لوازم خانگی از سوی فروشندگان و عدم عرضه آنها به مشتری، سایر مواردی است که در شکایت های مردمی عنوان می شود.

همچنین، رنج (بازه) قیمتی متفاوت کالاها در فروشگاه های مختلف، دیگر موردی است که این روزها به کرات از سوی مشتریان لوازم خانگی به عنوان شکایت در سامانه 124 درج می شود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما