قیمت انواع پودر شوینده و قرص ماشین ظرفشویی و لباسشویی در بازار + جدول قیمت‌ها

اقتصاد100- در روزهای گذشته افزایش قیمت برخی انواع شوینده‌ها و همچنین کمبود برخی از آنها در بازار خبر ساز شد. این موضوع با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و شب عید که به‌طور طبیعی با توجه به رسم خانه تکانی میزان تقاضا و مصرف این مواد و کالاها را افزایش می‌دهد، از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار شده است.

قیمت انواع پودر شوینده و قرص ماشین ظرفشویی و لباسشویی در بازار + جدول قیمت‌ها

به گزارش گروه لوازم خانگی، کارشناسان امر و فعالان این صنعت می‌گویند: پودر شوینده در حال حاضر با بحران افزایش قیمت مواد اولیه، همچنین افزایش نرخ ارز، گرانی مواد وارداتی و افزایش هزینه‌های گمرکی مواجه شده است.

آنان هشدار می‌دهند: تداوم این روند، علاوه بر پودر دستی، تولید پودرهای ماشینی را نیز با چالش همراه خواهد کرد و اکنون برخی شرکت‌های تولیدکننده در خطر تعطیلی قرار گرفته‌اند.

به همین دلیل و پیرو این مسائل، تولیدکنندگان با مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد مذاکره شده‌ایم تا افزایش قیمت برای این محصولات لحاظ شود که شنیده ها حاکی است پیشنهاد تولیدکنندگان 30 درصد بوده است و اسناد و مدارک مربوط به افزایش قیمت ها از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت در دست بررسی است.

با این حال، روز گذشته «حسین فرهیدزاده» رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مجوزی برای افزایش قیمت مواد شوینده و لوازم خانگی صادر نشده است و واحدهایی که خودسرانه اقدام به افزایش کرده‌اند، بعد از دریافت اخطار ملزم به بازگشت دوباره قیمت‌ها به نرخ سابق شده‌اند.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به قیمت برخی انواع قرص ماشین ظرفشویی و لباس‌شویی و انواع پودر شوینده در بازار.

شوینده2

شوینده3

شوینده1

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما