نائب رییس انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران:

ارائه تخفیفات برای رونق‌بخشی به بازار شب عید ادامه دارد

اقتصاد100- نائب رییس انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران گفت: هرچند قدرت خرید مردم کاهش یافته و رکود بر بازار حاکم است، اما شرکت‌ها برای رونق‌بخشی به بازار شب عید به ارائه تخفیفات و فروش اقساطی ادامه می‌دهند.

ارائه تخفیفات برای رونق‌بخشی به بازار شب عید ادامه دارد

به گزارش گروه لوازم خانگی، «سید علیرضا موسوی‌مجد» در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: از نظر تولید و تامین کالاهای لوازم‌خانگی هیچ مشکلی وجود ندارد، اما مساله اصلی رکود سنگین حاکم بر بازار است.وی گفت: در این شرایط نامساعد اقتصادی، به‌طور معمول هر یک از واحدهای تولیدکننده تخفیفاتی را برای جذب مشتریان در نظر می‌گیرند.

این مقام صنفی ادامه‌داد: همچنین فروش اقساطی دیگر گزینه ‌شرکت‌ها برای جلب مشتریان است که در شرایط فعلی رونق دارد.وی در خصوص نامه اخیر این انجمن به «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت مبنی بر لزوم تعدیل قیمت لوازم‌خانگی، تصریح‌کرد: این موضوع از سوی وزارت صمت در دست بررسی است و هنوز پاسخی بابت آن داده نشده است.موسوی‌مجد بیان‌داشت: تولیدکنندگان طی آن نامه خواستار افزایش 10 درصدی قیمت‌ها شده بودند.

«سید علیرضا موسوی‌مجد» در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: از نظر تولید و تامین کالاهای لوازم‌خانگی هیچ مشکلی وجود ندارد، اما مساله اصلی رکود سنگین حاکم بر بازار است.

وی گفت: در این شرایط نامساعد اقتصادی، به‌طور معمول هر یک از واحدهای تولیدکننده تخفیفاتی را برای جذب مشتریان در نظر می‌گیرند.این مقام صنفی ادامه‌داد: همچنین فروش اقساطی دیگر گزینه ‌شرکت‌ها برای جلب مشتریان است که در شرایط فعلی رونق دارد.

وی در خصوص نامه اخیر این انجمن به «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت مبنی بر لزوم تعدیل قیمت لوازم‌خانگی، تصریح‌کرد: این موضوع از سوی وزارت صمت در دست بررسی است و هنوز پاسخی بابت آن داده نشده است.موسوی‌مجد بیان‌داشت: تولیدکنندگان طی آن نامه خواستار افزایش 10 درصدی قیمت‌ها شده بودند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما