طول عمر ماشین ظرفشویی تان را افزایش دهید

اقتصاد100- یکی از لوازم خانگی که این روزها طرفدار بسیاری پیدا کرده، ماشین ظرفشویی است. وجود ماشین ظرفشویی شستن ظروف زیاد را بسیار راحت تر می کند.ازسوی دیگر ماشین ظرفشویی به شما کمک می کند در زمان، هزینه و انرژی صرفه جویی کنید.

طول عمر ماشین ظرفشویی تان را افزایش دهید

به گزارش گروه لوازم خانگی، برای افزایش طول عمر ماشینهای ظرفشویی و حفاظت از این لواز خانگی پرکار چه باید کرد؟چند نکته مهم ایمنی در ماشین ظرفشویی وجود دارد که باید هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی به خاطر داشته باشید.

ظرفشویی 1

در گام نخست هنگام قراردادن ظروف در ماشین ظرفشویی، حتما ظروف تیز مانند چاقو و چنگال را در سمت پایین داخل سبد ظروف قرار دهید. قاشق ها را بالا قرار دهید تا فضای بیشتری برای ظروف دیگر در سبد وجود داشته باشد. این کار  از زخمی شدن دست  شما هنگام خالی کردن ظروف پس از تمیز شدن آنها جلوگیری می کند. موضوع بعدی ظروف شیشه ای است.  

ظروف شیشه ای را خیلی آرام داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید تا نشکند.ظروف شیشه ای باید در داخل قفسه طوری قرار بگیرند که وقتی چرخه شستشو شروع می شود، این ظروف شیشه ای با ظروف دیگر برخوردی نداشته باشند.هیچوقت میزان زیادی ظرف در ماشین ظرفشویی قرار ندهید. قرار دادن ظروف بیش از حداکثر ظرفیت ماشین ظرفشویی، می تواند مشکلات مختلفی ایجاد کند و حتی گاه سبب شکسته شدن لبه های بشقابها شود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما