مادیران در بیست و دومین نمایشگاه بین‌‌المللی لوازم خانگی از چه محصولاتی رونمایی کرد؟

رونمایی از ماشین ظرفشویی‌ ایکس ویژن/ ماشین ظرفشویی جدید ایکس ویژن را بخریم؟

اقتصاد 100:ماشین ظرفشویی ایکس‌ویژن به بازار می‌آید. مادیران با دو برند ایکس‌ویژن و تی.سی.ال در بیست ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی حضور داشت و از ماشین ظرفشویی ایکس ویژن و جدیدترین تلویزیون‌های OLED ، QLED خود رونمایی کرد.

رونمایی از ماشین ظرفشویی‌ ایکس ویژن/ ماشین ظرفشویی جدید ایکس ویژن را بخریم؟

به گزارش خبرنگار کسب و کار اقتصاد 100: مادیران در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از ماشین ظرفشویی ایکس ویژن برای اولین بار رونمایی کرد.

این محصول مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و دارای ظرفیت ۱۴ نفره است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به بهره‌گیری از ۳ سبد مخصوص ظروف، ۸ برنامه متنوع شستشو و همچنین تکنولوژی شستشوی دو ناحیه ای (Dual Zone Wash) اشاره کرد.

از سایر ویژگی‌های این محصول نیز میتوان به بهره‌گیری از برنامه پیش شستشو جهت خیساندن ظروف قبل از شستشو، شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف و تنظیم شروع شستشو در زمان دلخواه اشاره نمود.

 یخچال‌فریزرها، لباسشویی‌های جدید ایکس ویژن چه امکاناتی دارند؟

یخچال فریزر چهار درب مدل  TF540، با ظرفیت ۵۴۱ لیتر و فضای دسترسی بزرگ، از سری‌های پرطرفدار یخچال‌های ایکس ویژن است که در نمایشگاه امسال در معرض دید قرار گرفت.

ساید بای ساید جدید ایکس ویژن مدل S7، با ظرفیت ۶۱۸ لیتر، دارای کمپرسور اینورتر، آبریز و یخ‌ساز اتوماتیک و مینی‌بار نیز از دیگر محصولات این برند در نمایشگاه امسال بود.

همچنین لباسشویی‌‎های سری K ایکس ویژن در ظرفیت ۹ و ۱۰ کیلوگرم و دارای موتور اینورتر،کنترل پنل تمام تاچ، با مصرف کم از دیگر محصولات عرضه شده از سوی این برند به بازار است.

ماشین لباسشویی سری TG ایکس ویژن در دو ظرفیت ۷ و ۸ کیلوگرم با طراحی جدید، پنل مشکی و دارای ۱۶ برنامه متنوع شستشو از دیگر محصولات برند ایکس ویژن در نمایشگاه امسال بود.

غرفه مادیران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

رونمایی از جدیدترین تلویزیون‌های Q LED و O LED

مادیران همچنین، تلویزیون‌های جدید تی سی ال با تکنولوژی Q LED را در دو سایز ۷۵ و ۶۵ اینچ به بازار عرضه خواهد کرد. این تلویزیون‌ها دارای تکنولوژی روز و اندروید ۱۱ و فیچرهای بالا از جمله فیچرهای گیمینگ هستند.

 تلویزیون‌های O LED تی سی ال، به عنوان پرچم‌دار این برند در دو مدل ۶۰ هرتز و ۱۲۰هرتز در دو سایز ۶۵ و ۵۵ اینچ با اندروید ۱۱ و قابلیت‌های روز به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی مادیران با اشاره به استقبال تولیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از حضور پررنگ مادیران در بازار لوازم خانگی و تولید دو محصول ماشین ظرفشویی و جاروبرقی از سوی این برند در جهت توسعه سبد محصولات خبر داد.

قهاری با اشاره به اینکه در تولید تلویزیون از سال‌ها پیش فعال بودیم و در حال حاضر برند اول بازار در این حوزه ایکس ویژن به حساب می‌آید،درباره فعالیت دوساله مادیران در حوزه لوازم خانگی گفت: علاوه بر تولید ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی دو محصول جدید ماشین ظرفشویی و جارو برقی را نیز به بازار محصولات خود اضافه کرده‌ایم و در راستای ارتقای کیفیت محصولات پیش رفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی مادیران با اشاره به افزایش کیفیت، استفاده از قالب‌های جدید و واردات ماشین‌آلات مدرن گفت: سال آینده سبد محصولات ما در حوزه یخچال، لباسشویی و ظرفشویی کامل می‌شود و این برند چشم‌اندازه روشنی برای آینده بازار لوازم خانگی خود متصور است.

قهاری با بیان اینکه مادیران توانسته است طی سال‌های اخیر سهم بازار مناسبی از بازار لوازم خانگی داشته باشد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مادیران تا سه‌سال آینده جزو سه تولیدکننده اول بازار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما