بررسی نقاط قوت و ضعف ماشین ظرفشویی‌های ساخت داخل

ماشین ظرفشویی ایرانی چی بخریم؟ / سه مدل زیر 20میلیون با بهترین کیفیت

اقتصاد 100: پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار کدامند؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد سه مدل از ماشین ظرفشویی‌های ساخت داخل در رنج قیمتی 14 تا 20 میلیون تومان در لیست پرفروش‌های بازار قرار گرفته‌اند.

ماشین ظرفشویی ایرانی چی بخریم؟ / سه مدل زیر 20میلیون با بهترین کیفیت

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد 100: چند مدل از ماشین ظرفشویی‌های ساخت داخل توانسته‌اند با قیمتی تقریبا اقتصادی در لیست پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار قرار بگیرند؛ البته اگر برندهای خارجی را که با وجود ممنوعیت واردات به وفور در بازار و سایت‌های فروش اینترنتی یافت می‌شوند و البته همچنان باب سلیقه مصرف‌کننده هستند، را فاکتور بگیریم،

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از برندهای داخلی را دارید و در انتخاب تردید دارید، در ادامه چند مدل از پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های تولید داخلی بازار را بررسی می‌کنیم. البته همه این مدل‌ها در کنار نقاط قوت، نقاط ضعفی هم دارند که برای انتخاب درست باید مدنظر قرار گیرد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S نیز در فهرست پرفروش‌ترین ظرفشویی‌های ایرانی قرار گرفته است. این ماشین ظرفشویی مبله ۱۵ نفره است.

برخورداری از رتبه انرژی A++ ، برخورداری از ۸ برنامه شستشو، برخورداری از برنامه شستشوی مخصوص میوه و سبزیجات، برخورداری از قابلیت به تاخیر انداختن زمان آغاز شستشو تا ۲۴ ساعت، صدای بسیار کم (۴۷ دسی‌بل)، برخورداری از قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها و برخورداری از قابلیت شست‌وشو با نصف ظرفیت (Half Load) از جمله ویژگی‌ها و نقاط قوت این مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما محسوب می‌شود.

در مقابل عدم برخورداری از جایگاه مخصوص قاشق و چنگال، عدم برخورداری از قابلیت شستشوی پرقدرت، عدم برخورداری از قابلیت خود جرم‌گیری، عدم برخورداری از قابلیت بخارشو، عدم برخورداری از قابلیت شستشوی پرقدرت، عدم برخورداری از سیستم تشخیص خودکار مواد شوینده از جمله نقاط ضعف ماشین ظرفشویی مدل MDF - 15306 S پاکشوماست.

قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S در حدود ۱۶ میلیون و ۹۱۱ هزار تومان است.

ظرفشویی‌های پاکشوما با مدل MDF-15310W

یکی دیگر از ظرفشویی‌های پاکشوما با مدل MDF-15310W نیز جزو پرفروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی است. این مدل تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد و تنها تفاوت آن با مدل قبلی، برخورداری از نشانگر اتمام نمک شستشو و نشانگر مایع جلادهنده است.

قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310W در حدود ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352W

یکی از ماشین ظرفشویی‌های این روزهای بازار در رنج قیمتی اقتصادی، ماشین ظرفشویی‌های جی‌پلاس است. مدلی که در اینجا بررسی کردیم ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352W است. این ظرفشویی مبله و 13 نفره است.

از جمله ویژگی‎های این ظرفشویی می‌توان به برخورداری از رده مصرف انرژی ++A، برخورداری از سه سبد مختلف برای ظروف مختلف، برخورداری از پنج برنامه شستشو، برخورداری از برنامه شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه، برخورداری از برنامه صرفه‌جویی اقتصادی، برخورداری از برنامه شستشوی بهینه و موثر در ۹۰ دقیقه، امکان‌پذیر بودن تنظیم میزان ارتفاع طبقه دوم و البته صدای کم اشاره کرد.

اما این مدل ظرفشویی معایبی دارد که شامل عدم برخورداری از قابلیت شستشوی هوشمند (Smart wash) جهت اعمال تنظیمات مختلف در هنگام شستشوی ظروف مختلف، عدم برخورداری از برنامه مختص شستشوی ظروف حساس (Delicate) مثل ظروف شیشه‌ای و کریستالی، عدم برخورداری از سیستم تشخیص خودکار مواد شوینده (Detergent Automation) جهت به‌کارگیری درست مواد شوینده بر اساس ویژگی‌های آن‌ها به‌منظور شستشوی ظروف به بهترین شکل ممکن، عدم برخورداری از سیستم جلوگیری از نشت آب می‌شود.

قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352W در حال حاضر ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

 

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز