تلویزیون "کوانتوم دات" سامسونگ روانه بازار شد

اقتصاد100- سامسونگ نخستین تلویزیونOLED و ۷۷ اینچی که با فناوری "کوانتوم دات " کار می کند را در امریکا با قیمت ۴۴۹۹.۹۹دلار به صورت پیش فروش روانه بازار کرد.

تلویزیون "کوانتوم دات" سامسونگ روانه بازار شد

به گزارش گروه لوازم خانگی، خریداران این تلویزیون نیازی نیست هزینه ۲۵۰دلاری نصب تلویزیون را نیز بپردازند.

2023 Samsung 77” OLED S95C دارای روشنایی بی نظیر صفحه نمایش، صدای دراماتیک و طراحی جسورانه ای است که تنها OLED سامسونگ می تواند آن را ارائه دهد. سامسونگ با افزودن فناوری کوانتوم دات، یک تجربه باورنکردنی را رقم می زند.

Quantom Dots یا QD  نانوکریستال‌های ساطع‌کننده نور هستند که نورهای یک طول موج مشخص را جذب و آن را به دیگری تبدیل می کنند.

نقاط کوانتومی، هر محتوایی از جمله فیلم‌ها و بازی‌ها  را با جزئیات و رنگ‌های خالص، بیش از یک میلیارد سایه رنگ‌های واقعی و 8.3 میلیون پیکسل براق ارائه می‌دهند و به این ترتیب، کنتراست نامحدودی ایجاد می شود.

به دلیل استفاده از پردازشگر کوانتومی سامسونگ در این تلویزیون، هر چیزی که روی صفحه آن نمایش داده می‌شود، فارغ از میزان رزولوشن منبع اصلی محتوا، بلافاصله به وضوح فوق‌العاده  4K تبدیل می‌شود. پردازنده کوانتومی سامسونگ از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل محتوا بر اساس صحنه به صحنه استفاده می‌کند.

نتیجه نهایی، تصویری است که روشن‌ترین نورها و عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه را در رزولوشن خیره‌کننده 4K ارائه می دهد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما