نمایشگرهای تاشو کرکره‌ای سامسونگ به CES 2023 آمدند

سامسونگ فناوری‌های صفحه نمایش جذابی نظیر نمایشگرهای تاشو کرکره‌ای خود را به نمایشگاه CES 2023 می‌آورد. در ادامه شاهد جزئیات این پنل‌ها باشید.

نمایشگرهای تاشو کرکره‌ای سامسونگ به CES 2023 آمدند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰و به نقل از گجت نیوز، نمایشگاه CES 2023 بالاخره فرا رسیده است و همان‌طور که انتظار می‌رود، شرکت‌های مطرح سراسر جهان برای نمایش جدیدترین محصولات خود در آن حضور پیدا می‌کنند. غول فناوری کره‌ای سامسونگ هم یکی از این شرکت‌ها است که در این نمایشگاه نمایشگرهای تاشو کرکره‌ای و چند محصول جدید خود را به‌نمایش خواهد گذاشت.

نمایشگرهای تاشو کرکره‌ای و چند محصول جذاب دیگر از سامسونگ در CES 2023

نمایشگر تاشو کرکره‌ای سامسونگ Flex Hybrid در CES 2023

سامسونگ به‌تازگی اعلام کرد طی نمایشگاه CES 2023 نمایشگری ترکیبی را معرفی می‌کند که هم تاشدنی است و هم می‌توان به‌شکل کشویی عرض آن را افزایش داد. این نمایشگر با نام Flex Hybrid که برای لپ‌تاپ‌های آینده طراحی شده، از سمت چپ تا می‌شود و از سمت راست قابلیت افزایش عرض آن مهیا است. این صفحه نمایش اندازه 10.5 اینچی با نسبت تصویر 4:3 دارد که حتی اندازه آن به 12.4 اینچ و نسبت تصویر آن به 16:10 می‌رسد.

نمایشگر تاشو کرکره‌ای سامسونگ Flex Hybrid در CES 2023

علاوه بر نمایشگرهای تاشو کرکره‌ای، سامسونگ نمایشگر کشویی 17 اینچی خود را که در سپتامبر سال گذشته معرفی کرده بود، برای اولین بار در این نمایشگاه به‌نمایش می‌گذارد. این نمایشگر قبل از اینکه باز شود، دارای اندازه 14 اینچی است اما در حالت کاملاً باز اندازه‌اش به 17 اینچ افزایش پیدا می‌کند. سامسونگ دو نسخه از این پنل با نام‌های Flex Slidable Solo و Flex Slidable Duet را ارائه می‌دهد. اندازه نسخه Flex Slidable Solo را کاربران می‌توانند از یک سمت افزایش بدهند، درحالی که نسخه دیگر از هر دو طرف قابل گسترش است.

نمایشگر کشویی سامسونگ Slidable Flex Duet

این غول فناوری کره‌ای قصد معرفی نمایشگرهای QD-OLED مدل 2023 خود را هم دارد. نمایشگرهای QD-OLED نسخه مخصوص سامسونگ از پنل‌های OLED بزرگ برای تلویزیون‌ها و مانیتورها در نظر گرفته می‌شوند. شرکت سامسونگ به‌دنبال نمایش مدل‌های 77، 65، 55 و 34 اینچی و ضمناً یک مدل 49 اینچی برای مانیتورهای اولترا واید است.

این پنل‌ها از لایه‌ای آبی‌رنگ بهره می‌برند که با گذر از یک لایه شامل نقاط کوانتومی، رنگ‌های سبز و قرمز را هم به‌نمایش در می‌آورد. سامسونگ از پیاده‌سازی الگوریتمی جدید تحت عنوان IntelliSense AI و مواد اورگانیک تازه برای لایه انتشار خبر داده است که نهایتاً منجر به افزایش روشنایی نمایشگرها می‌شود. به‌ادعای این شرکت کره‌ای، این پنل‌ها قابلیت دستیابی به نورتابی بیش از 2 هزار نیت و در عین حال، مصرف 25 درصد کمتر برق نسبت به پنل‌های قبلی را دارند.

سامسونگ به‌جز نمایشگرهای تاشو کرکره‌ای و محصولات دیگر، از کانسپتی برای صفحه آمپر دیجیتال خودروها متشکل از یک نمایشگر ۳۴ اینچی و یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی رونمایی خواهد کرد. گذشته از این، این کمپانی به نمایش نحوه استفاده دوباره از شیشه و کاهش گازهای گلخانه‌ای طی پروسه تولید خواهد پرداخت.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما