چرا طلا و جواهرات به خانم ها اعتماد به نفس می دهد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: برای قرن‌ها، طلا نقش کلیدی در فرآیند تکامل انسان ایفا کرده است و به اشکال مختلفی مانند ارز، ذخیره دارایی‌های ارزشی، جواهرات و شمش طلا استفاده می‌شود.

چرا طلا و جواهرات به خانم ها اعتماد به نفس می دهد؟

 جواهرات بخشی جدایی ناپذیر از زینت بشر، به ویژه برای زنان، و با رشد روزافزون و تغییر ذهنیت بوده است. حتی مردان نیز شروع به پوشیدن جواهرات طلا کرده اند.

از بین تمام جواهرات، جواهرات ساخته شده از طلا و نقره همیشه تقاضای زیادی داشته اند. از گوشواره، سنجاق بینی، دستبند، گردنبند، ماتاپاتی گرفته تا کمربند و انگشترهای انگشت پا، هر روز به جای الماس طلا می چینید. نه به دلیل خواص شیمیایی آن، بلکه به دلایل علمی پشت پوشیدن طلا. در فرهنگ هند، جواهرات طلا در هر جشن و مناسبت های فرخنده پوشیده می شود. و بیشتر از سایر رده های فلزی و سنگ ها ارجحیت دارد. تا به حال فکر کرده اید چرا؟ خب علم برای این توضیح منطقی دارد. مطالعه ای برای درک دلیل استفاده از جواهرات طلا توسط زنان انجام شد. نتیجه گرفته شد که چون اعتقاد بر این بود که زنان ضعیفتر از مردان هستند، از نظر قدرت بدنی، طلا به بدن آنها چسبانده شود. این امر به آنها رزق و روزی لازم را می دهد.

یک ضرب المثل بسیار رایج وجود دارد که می گوید الماس و طلا بهترین دوست یک زن هستند. این ضرب المثل به بخشی از رسانه های محبوب تبدیل شده است زیرا زنان واقعاً عاشق پوشیدن و خرید جواهرات هستند. اما سوال اینجاست که چرا خانم ها جواهرات و به خصوص جواهرات طلا را اینقدر دوست دارند؟ توجه داشته باشید که این یک پدیده اخیر نیست. زنان از زمان های بسیار قدیم عاشق استفاده از جواهرات بوده اند. با گذشت زمان، طرح ها تغییر کرده اند و به جای جواهرات طلای ساده، اکنون گردنبند، انگشتر، دستبند و موارد دیگر با جواهرات و فلزات دیگر در طلا تعبیه شده است. این طرح‌ها رونق بیشتری در بازار جواهرات مد ایجاد کرده و زنان بیشتری را به سمت آن کشانده است. پس بیایید دریابیم که چرا زنان سال‌هاست که عاشق پوشیدن جواهرات بوده‌اند.

افزایش سن و طلا یک درمان

این مطالعه توضیح داد که افزایش سن زنان، باعث کاهش قدرت بدنی می شود. در کنار این، زایمان نیز منجر به ضعیف شدن استخوان‌های زنان شد. بنابراین، اجداد ما راه حلی برای این مشکل پیدا کردند. زنانی که از جواهرات طلا و نقره استفاده می کنند از آنها سود می برند زیرا استفاده منظم از آنها به قوی تر شدن استخوان های آنها کمک می کند.

شواهد علمی پشت پوشیدن هر زیور در زیر ذکر شده است:

گوشواره طلا

سوراخ کردن گوش یک عمل رایج در هند است. اعتقاد بر این است که جریان جریان را در بدن حفظ می کند. اعصاب گوش به چشم ها متصل هستند. در زنان به اندام های تناسلی نیز کشیده می شود. اصطکاک گوشواره طلا به بهبود بینایی و چرخه تولید مثل کمک می کند. استفاده از گوشواره طلا باعث افزایش فعالیت و هوشیاری نسبت به محرک ها می شود.

انگشتر طلا

یکی از رایج ترین زیورآلاتی است که هم مردان و هم زنان می پوشند. بسیاری از اتصالات عصبی بین قلب و مغز به انگشتان دست متصل می شوند. اصطکاک انگشتر طلا در انگشتان برای سلامتی شما مناسب است. به عنوان مثال، اگر انگشتر طلا را روی انگشتر یا انگشت کوچک خود ببندید، سلامت قلب شما را بهبود می بخشد. همچنین از سرماخوردگی و سرفه جلوگیری می کند.

گردنبند طلا یا Mangalsutra

گردنبند یا Mangalsutra به جذب انرژی مثبت کمک می کند که به حفظ سلامت ذهن و بدن کمک می کند. همچنین گفته می‌شود که اصطکاک گردنبند طلا در اطراف گردن، جایی که کانال‌های عصبی متعدد وجود دارد، به تنظیم گردش خون در بدن کمک می‌کند.

النگو طلا

النگوهای طلا به تنظیم گردش خون در بدن کمک می کنند. به دلیل شکل دایره ای آن، انرژی الکترومغناطیسی که از پوست بیرونی عبور می کند به بدن باز می گردد و گردش خون کلی را بهبود می بخشد.

انگشترهای طلایی انگشتان پا

حلقه‌های انگشت طلایی معمولاً روی انگشت دوم قرار می‌گیرند و به عنوان رسانای خوبی برای جریان بین بدن و زمین عمل می‌کنند. اعصاب موجود در انگشت دوم نیز از رحم تا قلب عبور می کند. استفاده از انگشتر پا به بهبود چرخه تولید مثل و حفظ فشار خون کمک می کند.

حلقه‌های طلایی بینی

استفاده از حلقه‌ها یا سنجاق‌های طلایی بینی به کاهش درد در دوره قاعدگی کمک می‌کند. همچنین عوارض دوران بارداری و زایمان را کاهش می دهد.

کمربند طلا

پوشیدن زیور آلات طلا به دور کمر به ایجاد تماس های طب سوزنی در بدن کمک می کند و در نتیجه از بسیاری از دردهای بدن، سرماخوردگی و سرفه و ناراحتی های تنفسی جلوگیری می کند.

شمش طلا

مناسب برای هدیه دادن و سرمایه‌گذاری!

خرید شمش طلا

اگر طلا را با جزئیات بیشتری مطالعه کنید، می توانید دلایل علمی بسیاری دیگر را در پشت پوشیدن طلا و اینکه چرا در طول قرن ها دارایی قابل اعتمادی بوده است، بیابید. جدای از دلایل علمی استفاده از طلا، یکی دیگر از دلایل مناسب بودن طلا برای ساخت جواهرات به دلیل خواص بی اثر آن است. طلا با پوست واکنش نشان نمی دهد و می تواند خواص درمانی خود را حفظ کند.

چرا زنان جواهرات طلا را دوست دارند؟

شگفت‌انگیز به نظر رسیدن: اولین و مهمترین دلیلی که زنان جواهرات را دوست دارند این است که آنها را شگفت‌انگیز نشان می‌دهد. جواهرات منحصر به فرد در ترکیب با یک لباس عالی، هر کسی را آماده می کند تا مرکز هر مهمانی باشد. این امر به ویژه در مورد جواهرات طلا صادق است. هر چه یک زن طلای بیشتری بر روی خود داشته باشد، بیشتر توجه او را به خود جلب می کند. با این حال، توجه داشته باشید که همه زنان دوست ندارند از جواهرات سنگین پوشاندن بدن خود استفاده کنند. برخی دوست دارند از جواهرات سبک مانند آویز، دستبند یا موارد دیگر استفاده کنند. اما مهم نیست که کسی دوست دارد یک دستبند طلا برای زنان بگذارد یا یک گردنبند سنگین که با الماس منبت کاری شده است، همه این کارها برای اطمینان از زیبا و بی نقص به نظر رسیدن آنها انجام می شود.

این یک سرمایه گذاری عالی است: جواهرات طلا بسیار ارزشمند هستند. افراد زیادی هستند که ثروت خود را در طلا ذخیره می کنند. از آنجایی که زنان معمولاً مراقب خانه خود هستند، جواهرات طلا را خریداری کرده و برای نگهداری در آینده ذخیره می کنند. به این ترتیب، آنها می توانند در صورت نیاز آن را در هر مهمانی بپوشند و همچنین آن را به عنوان امنیت مالی نگه دارند.

این به آنها احساس موفقیت می دهد: امروزه زنان در خانه های خود محبوس نیستند. آنها بیرون می روند، کار می کنند و پول خود را به دست می آورند. به این ترتیب، مواقعی وجود دارد که آنها می خواهند به خاطر عملکرد خوب در شغلشان به خود پاداش دهند. در این مواقع گرفتن زنجیر طلای ملورا یا یک آویز طلا به آنها اجازه می دهد تا به خود پاداش دهند. ناگفته نماند که این امر باعث بهبود احساس ارزشمندی و اعتماد به نفس آنها نیز می شود. در دراز مدت، این خریدهای طلا به عنوان سرمایه گذاری مالی نیز عمل می کنند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما