معرفی سنگ های چاکرا دوم برای سلامتی بدن

طلا و جواهر اقتصاد 100: دستیابی به قدرت ماورایی یکی از اهداف مهمی است که انسان از زمان‌های قدیم تاکنون به دنبال دستیابی به آن بوده است؛ همچنین برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکرده و نمی‌کند.

 معرفی سنگ های چاکرا دوم برای سلامتی بدن

 تقاضا بالا برای خرید سنگ‌های چاکرا دوم یا جواهراتی که این سنگ‌ها را به عنوان نگین در خود جای داده‌اند، گواهی بر این ماجرا است. چاکرا دوم که به آن چاکرا مقدس نیز گفته می‌شود، مسئولیت افزایش خلاقیت و روابط و نیازهای جنسی ما را برعهده دارد؛ بنابراین اگر دوست دارید هر یک از این موارد را به دست آورید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

سنگ یاقوت سرخ

سنگ یاقوت سرخ یکی از بهترین و پرطرفدارترین سنگ‌های قیمتی یافته شده توسط بشر است که از زمان‌های قدیم تاکنون ارزش خود را حفظ کرده و همواره محبوب است. افراد بسیاری پس از آشنا شدن با خواص یاقوت سرخ تصمیم می‌گیرند تا از این سنگ در جواهرات خود استفاده کنند و با این روش زندگی خود را متحول سازند. بالا بودن تقاضا برای ساخت طلا سفارشی با استفاده از این سنگ قرمز رنگ نیز گواهی بر این ماجرا است.

اعتقاد بر این است که یاقوت قرمز می‌تواند تمامی انرژی‌های منفی و بیماری‌ها را از فرد دور کند و به تقویت شادی و میل جنسی او بپردازد. 

سنگ کارنلیان

سنگ کارنلیان یک سنگ نارنجی رنگ و زیبا است که به عنوان یکی از پرطرفدارترین سنگ‌های چاکرا دوم شناخته می‌شود. افراد با استفاده از این سنگ می‌توانند احساس خلاقیت و ارزشمندی را در خود افزایش دهند، تعادل جنسی بیابند و مسیر موفقیت را هموارتر کنند. ناگفته نماند که با استفاده از این سنگ در کنار سنگ‌های چاکرای ششم می‌توانید خوشبختی را نیز به سوی زندگی خود روانه کنید.

چشم ببر

اگر به سنگ‌درمانی علاقه خاصی دارید و می‌خواهید زندگی خود را از خوشبختی و خیر و برکت پر کنید، سنگ قهوه‌ای رنگ چشم ببر گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این سنگ که با داشتن نوارهایی زرد رنگ شناخته می‌شود، می‌تواند به شما در به دست آوردن خلاقیت بیشتر و همچنین رهایی از ترس و اضطراب کمک کند.

در واقع می‌توان گفت با استفاده از این سنگ که به عنوان یکی از بهترین سنگ‌های چاکرای دوم شناخته می‌شود، می‌توانید احساس ارزشمند بودن و خوشبختی را بیشتر احساس کنید. 

سنگ گلدستون

این سنگ یک کریستال مصنوعی ساخته شده از شیشه و مس است که می‌تواند قدرت جاه طلبی را در افراد نگهدارنده به طور قابل توجهی افزایش دهد. اکثر افرادی که این سنگ را انتخاب می‌کنند می‌خواهند با استفاده از انرژی آن به اهداف مادی و غیرمادی خود در زندگی دست یابند.

ناگفته نماند که این سنگ یکی از پرطرفدارترین سنگ‌های چاکرا دوم است که می‌تواند احساسات منفی را از قلب دور کند و به آرام‌سازی روح و روان بپردازد؛ بنابراین اگر در زندگی خود به آرامش بیشتر از هر چیز دیگری نیاز دارید، استفاده از سنگ گلدستون در جواهرات‌تان می‌تواند در این زمینه به شما بسیار کمک کند.

سنگ سیترین

این سنگ بیشتر مناسب کسانی است که از بدبینی رنج می‌برند. بدبینی یکی از احساسات منفی انسانی است که در صورت عدم درمان می‌تواند به تاریکی قلب و همچنین کاهش آرامش روحی ختم شود.

خوشبختانه باید بگوییم که امروزه راهکارهای بسیاری برای دور ماندن از این احساس وجود دارد. یکی از این راهکارها استفاده از سنگ سیترین یا بهتر است بگوییم سنگ‌درمانی با این سنگ است.

این سنگ می‌تواند کمک کند تا انگیزه فرد برای دستیابی به موفقیت دوچندان شود و روابط عاطفی و اجتماعی او بهبود یابد. افزایش میل جنسی و همچنین دور ماندن از بیماری‌هایی چون کلیه درد و معدن درد از دیگر مزایای نگهداری از سنگ سیترین در نظر گرفته می‌شود.

سنگ آفتاب

اگر در پی یافتن یک سنگ با قدرت جادویی ویژه هستید و می‌خواهید به وسیله آن به عشق بیشتری دست یابید و در نگاه دیگران محبوب‌تر باشید، سنگ آفتاب می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این سنگ دارای طیف رنگی گسترده‌ای است که دست افراد را در هنگام انتخاب کاملا باز می‌گذارد. افرادی که دوست دارند از این سنگ در جواهرات خود بهره ببرند، باید بدانند که گالری طلا و جواهرات حقانی می‌تواند با کمترین هزینه بازار بهترین جواهرات را با سنگ آفتاب در یک بازه زمانی کوتاه توسط خبره‌ترین استادان طلاسازی طراحی و بسازد. 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما