داستان عجیب تکه ای الماس که قاتل جان انسان ها شد

طلا و جواهر اقتصاد 100: جا دارد که یک واقعه تاریخی را در اینجا به شهادت بگیریم. چنانچه هوپ دیاموند (HOP-DIAMOND) به دنبال خود تاریخی المناک دارد. قدرت مغناطیسی و شعاعین برقی این جواهر از او یک قاتل بیرحم بوجود آورده است. این سنگ بسیار شوم و نحس می‌باشد و چنانچه در اختیار کسی قرار گیرد زندگی او و اطرافیان او را تباه کرده و او را به کام مرگ خواهد کشید.

داستان عجیب تکه ای الماس که قاتل جان انسان ها شد

هوپ دیاموند HOP Diamond چیست؟

Hop به معنای: رازک، آبجو، افیون، طفره

Diamond به معنای: الماس

هوپ دیاموند دارای تاریخ طویلی است اما من بطور مخصر گذشته این سنگ را برای شما بیان می کنم. هوپ دیاموند، یک الماس آبی رنگ است، با شعاعین آبی و سفید که از آن ساطع گردیده و محو می‌شود.

داستان الماس افیون شده چیست؟

یک جواهرساز فرانسوی در قرن هفدهم در سال ۱۶۸۸ میلادی آن را به لوئی شانزدهم پادشاه فراسنه می‌فروشد. لوئی شانزدهم این سنگ را به همسرش هدیه می‌کند. پس از چندی فروشنده این الماس را اعدام می‌کنند و سپس لوئی شانزدهم و همسرش نیز به دست انقلابیون به قتل رسیدند.

بعد از تمام شدن پادشاهی در فرانسه این سنگ بدست یک جواهر فروش اهل آمستردام می‌افتد. این جواهر فروش مدتی بعد با پسرش دعوا می‌کند و به دست پسرش کشته می‌شود. پسر پس از چندی این جواهر را به یک ثروتمند فرانسوی می‌سپارد و بعد از آن خودکشی می‌کند.

مدتی بعد ثروتمند فرانسوی به علت نامعلومی به قتل می‌رسد. بعد از آن این الماس به شخصی به نام هنری تھامس فروخته می‌شود. این شخص کشته می‌شود و الماس را وارث او به یک جواهر فروش نیویورکی می‌فروشد و سپس خود دیوانه گشته و می‌میرد. جواهر فروش الماس را به یک شاهزاده روس به نام کافی توسکی فروخته و خود، خودکشی می‌نماید.

چند روز بعد شاهزاده روس به قتل می‌رسد، بعد از آن یک تاجر یونانی الماس را می‌خرد و به سلطان عبدالحمید ترک می‌فروشد، از مرگ تاجر یونانی اطلاعی در دست نیست. سلطان عبدالحمید الماس را به همسرش هدیه می‌کند، چند روز بعد سلطان خود با یک پیستول Pistol همسرش را به قتل می‌رساند و خود نیز بدست انقلابیون به قتل می‌رسد.

و داستان این مرگ و میرها همچنان ادامه دارد..

بعد از آن یک صاحب امتیاز روزنامه آمریکائی بنام ادوارد بیل میفکنن در سال ۱۹۱۱ الماس را به قیمت ۷۵ هزار دلار خریده و به همسرش هدیه می‌کند، ادوارد چند روز بعد همسرش را طلاق داده و خود دیوانه گشته راهی بیمارستان می‌شود، سپس ادوارد در یک حادثه رانندگی جان می‌سپارد و دخترش داروی خواب آور خورده و خودکشی می‌نماید.

همسر دوم ادوارد در سال ۱۹۴۸ الماس را به شخصی به نام مستر هنری وینستون به ۲۵ هزار دلار می‌فروشد. تا زمانیکه این سطور نوشته می‌شد الماس در اختیار مستر هنری وینستون قرار داشت.

…پس آیا استفاده از سنگ‌ها برای ما ضرر دارد؟

جواب این سوال خیر می‌باشد.

علمای علوم الهی بر این عقیده‌اند که رنگ، فلز، سنگ و کلا تمامی اشیائی که ما از آنها استفاده می‌کنیم، در زندگی و رفتار و کردار ما تأثیرگذار بوده و اثر خاص خود را دارد. هم بر روی زندگی خود ما و هم اطرافیان ما و باز نتیجه میگیریم که ما بر روی دیگران، و دیگران روی ما تأثیر گذارند پدر، مادر، همسر، دوست، استاد، مرشد، خانواده و دوستان ما بر روی ما و ما بر آنها تأثیرگذار هستیم. و این اثر هیچ محدودیتی نداشته در هر کجا چه در شرق و چه در غرب یکسان عمل می‌نماید.

از سنگ‌هائی که موافق با طبع و مزاج و عنصر ما و موافق با برج و ستاره ماست استفاده کرده و از سنگ‌هایی که با ما موافق نیستند استفاده نکنیم.

خوبی و بدی سنگ‌ها زمانی برای ما معلوم می‌شود که از آنها استفاده کرده و آن را تجربه کنیم. پس در نتیجه می‌بینیم ضرورت پیدا می‌کند که ما در مورد سنگ‌ها شناخت پیدا کرده و ماهیت و خواص آنها را دریابیم و از سنگ‌هائی که موافق با طبع و مزاج و عنصر ما و موافق با برج و ستاره ماست استفاده کرده و از سنگ‌هایی که با ما موافق نیستند استفاده نکنیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما