عکس های خاص از دستبند تنیس کریس اورت / الماس هایی ظریف و شیک

طلا و جواهر اقتصاد 100: دستبند تنیس کریس اورت (Chris Evert) استثنایی ترین دستبند معرفی شده است.

عکس های خاص از دستبند تنیس کریس اورت / الماس هایی ظریف و شیک

 

داستان‌های منشأ جواهراتی کمی وجود دارد که به اندازه دستبند تنیس با روحیه، اشتیاق و استقامت بالا باشند. همه چیز در سال ۱۹۷۸ در حین مسابقات اولیه آمریکا باز شروع شد، زمانی که افسانه تنیس آمریکایی، کریس اورت (Chris Evert)، در رده‌بندی‌ها به شهرت رسید و یک حادثه در زمین تنیس رخ داد که دستبند تنیس را برای همیشه در دنیای جواهرات جاگذاری کرد.

دستبند تنیس کریس

دستبند ظریف الماس و طلا، که خودش برای خود خریده بود، از مچ دست اورت جدا شد و بازی متوقف شد تا او بتواند آن را پیدا کند. “همه چیز را از آن روز به خاطر می‌آورم”، می‌گوید اورت. “زمین سبز. خطوط سفید. دستبند الماس من و عرق پیوستگی رقابت. دستبند الماس من چیزی بود که سبک شخصی من را در هنگام رقابت در زمین تنیس بازتاب می‌داد.”

هنگامی که توجه به این واقعیت جلب شد که ستاره تنیس مسابقات خود را با الماس بازی می کرد، مردم چه می توانم بگویم متحیر و تحت تأثیر قرار گرفتند. این یک لحظه به یاد ماندنی برای طرفداران تنیس و مطبوعات بود.

دستبند تنیس

در حالی که منبع اصطلاح دستبند تنیس به مرور زمان به یک معمایی تبدیل شده بود، اما کریس اورت در گفتگویی با استلن ولاندس از مجله Town & Country اشتباهاً این نام را به آن اطلاق کرده است. اورت گفت: “بعد از مسابقه من از زمین تنیس بیرون رفتم تا مصاحبه‌ام را انجام دهم، و آنها از من درباره این موضوع سوال کردند و من گفتم: “اوه، این دستبند تنیس من بود.”

بقیه داستان، برای چرخاندن یک عبارت، تاریخ جواهرات است. با گذشت سال ها، این سبک با هر نسلی که می گذرد به طور فزاینده ای محبوب شده است. آیا این برای اورت غافلگیر کننده بوده است؟ “کاملا!” او فریاد می زند. من نمی‌دانستم که این چنین می‌شود و به یک دسته‌بندی بزرگ در صنعت جواهرات تبدیل می شود.»

سرانجام پس از 44 سال، در آستانه مسابقات آزاد آمریکا 2022، کریس اورت رسماً به بازی دستبند تنیس بازگشت. او با مونیکا ریچ کوسان، طراح جواهراتی که به خاطر تجسم مجدد آثار کلاسیک شهرت دارد، در مجموعه ای از دستبندهای تنیس شیک همکاری کرده است. مونیکا توضیح می‌دهد: «دستبند تنیس یک مکالمه جواهرات خوب است که کریسی اورت دهه‌ها می‌خواست در آن صدایی داشته باشد». مجموعه جدید این لحظه واقعی را می گیرد و آن را به نسل جدیدی می آورد.

مجموعه برسلت تنیسی مونیکا ریچ کوسان با همکاری کریسی اورت با ۱۳ طرح رونمایی می‌شود. یکی از لوکس ترین آنها یک طرح کلاسیک تمام الماس و طلا است که قیمت آن ۱۱,۳۵۰ دلار است.

مونیکا مانند تمام مجموعه هایش طیف وسیعی از مواد و قیمت ها را ارائه می دهد. ارزانترین طرح ها در مجموعه دستبند تنیس، یک دستبند تنیس کریستال سنگی و نقره ای برش فانتزی (725 دلار) و یک دستبند تنیس از جنس یاقوت کبود، استیل مشکی و نقره (985 دلار) است.

 

تمام دستبندهای تنیس دارای زمردی هستند که نماد رنگ زمین تنیس است. جزئیات رنگارنگ به خوبی این سبک را به داستان اصلی خود پیوند می دهد.

هر دستبند دارای یک الماس تراش اشکی است که نمایانگر قطره عرق است. این نمونه قابل تفسیر است به عنوان قدرت و انرژی صرف شده در طی رقابت.

 

هر طرح از مجموعه بهترین سبک‌ها همراه با نامه اصالت امضا شده از کریس اورت و مونیکا ریچ کوسان به عنوان تضمین اصالت عرضه می‌شود که یک خاطره زیبا و جذاب می‌سازد.

به عنوان یک طرفدار از قهرمان تنیس و سبک جواهرات شناخته شده‌اش، فراموش نکنید که طراحی، خوشحالم که این همکاری را می‌بینم. این همکاری به تاخیر افتاده بود و یکی از معتبرترین همکاری‌ها به مدت طولانی است که در دست رس عموم قرار گرفته است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما