کلکسیون جواهرات جدید و نوآورانه این زن همه را حیرت زده کرد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: هر چیزی که سیلویا فورمانوویچ «Silvia Furmanovich» ایجاد می کند یک کیفیت بزمی دارد. در طول 20 سال، طراح با کلکسیون های خود شعر حماسی جواهرات را سروده است. هر فصل روح انگیز بیانگر علاقه و ترس از سیلویا در مورد تعریف مجدد جواهرات ظریف و زیبا است.

کلکسیون جواهرات جدید و نوآورانه این زن همه را حیرت زده کرد + عکس

بخشی از داستان طراحی او شامل دیدن زیبایی در مواد خام است که توسط دیگران نادیده گرفته می شود. یکی دیگر از موضوعات اصلی داستانی، داستان ماجراجویی در مورد جستجوی صنعتگران با استعداد نادر است.

جواهرات سیلویا فورمانوویچ

بسیاری از طراحانی که امروز کار می کنند در حالی که به راحتی در استودیوهای طراحی خود نشسته اند، از یک بازی بزرگ پایدار و حمایت از صنعتگری محلی صحبت می کنند. از طرف دیگر، سیلویا فورمانوویچ یک زن پرکار است.

جواهرات سیلویا فورمانوویچ

او خانه خود را در سائوپائولو، برزیل ترک کرده و برای یافتن مواد و تولیدکنندگان به گوشه های دور دنیا می رود. و سپس او کاری را با ذهن انجام می دهد که با استادکاران حرفه ای ترکیب شده است تا آنها را وادار به تجدید نظر در مورد کارهایی که می توانند انجام دهند، کند.

جواهرات سیلویا فورمانوویچ

وی پس از یافتن کارگران نجاری در Acre، برزیل، با استفاده از چوب های بومی برای ایجاد تکه های خاتم کاری، آنها را متقاعد کرد که کار خود را از اشیا بزرگ به جواهرات، جعبه ها و کیف های دستی کوچک کنند. هنگامی که سیلویا صنعتگران را در Udaipur، هند با استفاده از برس های بسیار ظریف متشکل از موی دم سنجاب و رنگدانه های گرانبهای سنگ های قیمتی مبتنی بر مواد معدنی، مینیاتورهایی را کشف کرد، راهی پیدا کرد تا کارهای آنها را در طرح های خود بگنجاند.

جواهرات سیلویا فورمانوویچ همیشه بسیار ابتکاری هستند، من تعجب کرده ام که چگونه او می تواند کلکسیون های خاصی را برتر جلوه دهد و دیگری را با همان تأثیر ایجاد کند. اما او این کار را بارها و بارها انجام می دهد.

امسال سیلویا دو کلکسیون کاملا منحصر به فرد را معرفی کرده است. یکی روی Jariana، بذری که در درختان نخل آمریکای جنوبی رشد کرده است، تمرکز دارد. دیگری هنر چوب خیزران را نشان می دهد. من تلفنی به سیلویا زنگ زدم تا در مورد هر دو صحبت کنم.

جواهرات سیلویا فورمانوویچ

دانه های jariana چیست؟

جاریانا «jariana» ماده خوبی با بافت و شکل ظاهری شبیه عاج است اما البته روی درختان رشد می کند بنابراین محصولی بسیار پایدار است. این غالباً "مهره عاج" نامیده می شود. تولید دانه های جاریانا که ما استفاده می کنیم حدود 40 سال طول می کشد. آنها سخت و متحجر هستند. شما نمی توانید از دانه های جوان استفاده کنید.

قسمت چالش برانگیز این است که اکثر دانه های جاریانا دارای لکه های سیاه طبیعی هستند. برای یافتن نمونه های بدون لکه، با یک جامعه در آمازون همکاری کردیم. آنها دانه های جارینا را برای ما انتخاب کردند. این کار زمان بسیار طولانی می برد. هر شش ماه حدود 10 رشته با دانه های گرد و کامل جاریانا دریافت می کنم.

از طرح های موجود در کلکسیون و نحوه برخورد با جاریانا بگویید که برای جواهرات مناسب باشد.

ما نوعی موم درست می کنیم تا منافذ روی دانه ها را ببندیم و به آنها درخشش بدهیم. ما آنها را تراشیده و جزئیات طلا را اضافه می کنیم، بعضی از آنها مروارید یا الماس دارند. در گوشواره های آویز، الماس های معکوس با نوک پایین نشان داده شده است.

رنگ عاج و شکل های گرد، jariana را به یک کلکسیون کلاسیک شیک تبدیل کرده است که با هرچیزی که زن می پوشد مطابقت دارد. از آنجا که تهیه بذر زمان زیادی می برد، جاریانا یک کلکسیون کوچک پوشیده است.

کلکسیون جدید بامبو آمازونیا فوق العاده است. چگونه تکامل یافت؟

من همیشه در جستجوی مواد جدید هستم تا به روش خاصی استفاده کنم و نور جدیدی به آنها بتابانم. من ابتدا در سفر به ژاپن عاشق چوب خیزران شدم. کاری که صنعتگران ژاپنی با چوب خیزران انجام می دهند هنر است. من این مطالب را مطالعه کردم و دو بار دیگر به ژاپن رفتم تا بفهمم چگونه با آنها کار کنم.

من مستقیم به خانه هایی رفتم که هنرمندان سبد فروشی درست می کنند. آنها شماره ای در خانه ها ندارند، زیرا در یک منطقه بسیار دور افتاده قرار دارند. اکنون ما با سه هنرمند در ژاپن کار می کنیم. روی جواهرات، آنها از تکنیک های سبد استفاده می کنند که می توانید چوب خیزران را از بسیاری جهات خم کنید.

چه چیزی شما را به سمت چوب خیزران جذب کرد؟

من زیبایی و سبک بودن مواد را دوست دارم. چیز دیگری که من در مورد چوب خیزران دوست دارم داستان های ژاپنی در مورد آن است. آنها شامل استعاره هایی از مطالبی هستند که می توانند در فلسفه زندگی ما استفاده شوند مانند انعطاف پذیری و سختی. چوب خیزران خم می شود، اما نمی شکند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما