با سنگ قیمتی یاقوت به نماد مد تبدیل شوید

اقتصاد۱۰۰- بسیاری از طرفداران مد در جهان برای شیکتر به نظر رسیدن، از سنگهای قیمتی بویژه یاقوت در کنار لباسهای خاص استفاده می کنند. سنگ یاقوت یکی از محبوب ترین سنگ های قیمتی امروزی در بازار است که پوشیدن جواهرات مزین به آن، در طیف گسترده‌ای از جشن‌ها و مناسبت‌ها بسیار رواج دارد.

با سنگ قیمتی یاقوت به نماد مد تبدیل شوید

به گزارش گروه طلا و جواهر، یاقوت قرمز از کانی کوراندوم، یک ماده معدنی که به طور طبیعی به شکل اکسید آلومینیوم یافت می شود، ساخته شده است و برای قرن ها برای نشان دادن عشق افراد به یکدیگر استفاده می شد. پیش از این، اعتقاد بر این بود که پوشیدن جواهرات یاقوت می تواند عشق را جذب کند. برخی نیز یاقوت را به دلیل رنگ قرمز آتشینش به شجاعت نسبت می دادند.

به هرحال خرید جواهراتی از سنگ یاقوت، هزینه بر و البته لذتبخش است به شرطی که مراقب باشید و از جواهرفروشی های معتبر خرید کنید چراکه این سنگ های قیمتی باید توسط یک آزمایشگاه مستقل گوهرشناسی تایید شوند.

چه جواهرات یاقوتی جذاب تر هستند؟

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در انتخاب جواهراتی از سنگ یاقوت وجود دارد که شما را به یک نماد مد تبدیل می کند.

حلقه ها و انگشترهای یاقوت زیبا برای خانم هایی که می خواهند جنبه زنانه خود را با درخشندگی به نمایش بگذارند، انتخابی عالی است. انگشترهای شیک برای پوشیدن روزمره نیز عالی هستند، زیرا غالبا چندان سنگین نیستند و می توانند با بیشتر لباسها پوشیده شوند. اگر می خواهید منحصر به فردتر به نظر برسید هم می توانید از طرح های مختلف مانند قلب یا گل انتخاب کنید.

اگر به دنبال طراحی ساده و شیک هستید، سعی کنید انگشتر تک سنگی به شکل مربع یا بیضی با الماس های ریز دور آن، انتخاب کنید. یک نوار ساده با یک یاقوت کوچک در مرکز انگشترهم می تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد. 

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما