از کارتیه تا گوچی و تیفانی در اسکار 2023

اقتصاد100- در مراسم اسکار، بازیگران با جواهرات خود خوش درخشیدند و امسال هم اسکار درواقع یک سالن مد از لباس، طلا و جواهر و لباس های برندهای مختلف بود.

از کارتیه تا گوچی و تیفانی در اسکار 2023

به گزارش گروه طلا و جواهر، یکی از این جواهرات که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت، متعلق به ریحاناست. این خواننده گوشواره های الماس نارنجی مایل به قهوه ای و زرد را با حلقه الماس نارنجی قهوه ای و حلقه الماس قهوه ای تیره Moussaieff انتخاب کرد وخوش درخشید.

ریحانا2

جواهرات قابل تغییر میشل یئو

برنده بهترین بازیگر زن در مراسم اسکار 2023، میشل یئو(Michelle Yeoh) نه تنها در صنعت سینما که در صحنه مد اسکار هم خوش درخشید. وی در این مراسم موهایش را با قطعه ای از جواهرات تزئین کرده بود. این جواهر درواقع یک گردنبند الماس است که با کمی تغییر شکل به زیورآلات مو تبدیل شده است و البته می توان آن را دوباره به  گردنبند تبدیل کرد. وی همچنین گوشواره الماس و یک حلقه از Moussaieff را انتخاب کرده بود.

میشل یئو2

گوچی در کانون توجه

جسیکا چستین(Jessica Chastain)، این بازیگر مطرح جهان هم امسال در اسکار برند گوچی را در کانون توجه قرار داد. گردنبند گوچی Lion Head Gucci High Jewellery که  80قیراط الماس و سنگ سبزرنگ و گران قیمت تساوریت دارد، در مراسم اسکار امسال خوش درخشید.

درخشش تیفانی

فلورنس پیو، بازیگر بریتانیایی هم در این مراسم یک گردنبند پلاتین و الماس از مجموعه Botanica High Jewellery و گوشواره‌های پلاتین با تورمالین صورتی و الماس تیفانی به گوش داشت.

Deepika Padukone

موفقیت بازیگر هندی تبار

دیپیکا پادوکن، بازیگر هندی که بدمینتون باز حرفه ای هم هست، در مراسم امسال با جواهراتی زیبا ظاهر شد.این بازیگر یک گردنبند کارتیه Cartier Magicien High Jewellery از طلای سفید، الماس و یاقوت کبود زرد را با یک دستبند  کارتیهPluie de Cartier از طلای سفید و الماس، حلقه Reflection de Cartier از طلای سفید و الماس، و انگشتر Étincelle de Cartier از طلای سفید و الماس ست کرد.

سنجاق سینه الماس نشان

نامزد بهترین بازیگر مرد، پل مسکال، هم سنجاق سینه ای از پلاتین و الماس Faune et Flore de Cartier به کت خود متصل کرده بود که زیبایی آن بسیار چشم نواز بود.

Paul Mescal

سنجاق سینه های پرنده

مایکل بی جردن هم یکی دیگر از بازیگرانی است که در اسکار 2023 با یک جفت سنجاق Schlumberger از برند تیفانی خوش درخشید. این سنجاق سینه ها که به شکل پرنده طراحی شده اند از سنگ صورتی رنگ مورگانیت 32 قیراطی و همچنین سنگ تورمالین سبز با وزن بیش از 58 قیراط ساخته شده اند.

Michael B Jordan2

این جواهر قرن نوزدهمی

رونی مارا هم یکی دیگر از بازیگران حاضر در صحنه اسکار بود که یک چوکر الماس و پلاتین متعلق به سال 1910 و یک گردنبند الماس حاشیه‌ای متعلق به قرن نوزدهم از برند فرد لیتون به  گردن داشت.

گوشواره الماس

هایلی بیبر هم بازیگر دیگری است که امسال در میهمانی مراسم اسکار با گوشواره ای خاص ظاهر شد. این گوشواره،پوشیده شده از الماس سفید است و چشم بسیاری را خیره کرده بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما