با هنرنمایی یک هنرمند ژاپنی

هوبلو با یک ساعت مچی خاص به نمایشگاه ژنو می رود

اقتصاد100-برند ساعت هوبلو و تاکاشی موراکامی، هنرمند ژاپنی در همکاری جدید خود، مجموعه ای بی نظیر از ساعت های مچی هنری و همچنین آثارNFT را خلق کرده که قرار است از 27مارس تا 2 آوریل در نمایشگاه Watches & Wonders 2023 به نمایش دربیاید.

هوبلو با یک ساعت مچی خاص به نمایشگاه ژنو می رود

به گزارش گروه طلا و جواهر،در این مجموعه 13ساعت مچی منحصربه‌فرد ارائه شده که شبیه به گل خندان یعنی سمبل و نماد آثار این هنرمند ژاپنی است. همچنین در این مراسم از سیزده NFT جدید رونمایی شد. این همکاری جدید درواقع با یک رویکرد انحصاری، پروژه‌های گذشته را با پاداش دادن به اولین خریداران ساعت و کلکسیونرهای اولین NFT ها ادامه می دهد.

چندی پیش در یک رویداد اختصاصی که در خانه شیشه ای در نیویورک برگزار شد، هوبلو و تاکاشی موراکامی چهارمین پروژه هنری مشترک خود را اعلام کردند و آن هم راه اندازی سیزده NFT جدید و سیزده ساعت منحصر به فرد بود.

CX9095

سیزده NFT منحصربه‌فرد از بازی‌های ویدیویی و تلویزیون ژاپنی دهه 1970 و همچنین کلاسیک فیوژن تاکاشی موراکامی تمام مشکی، از اولین همکاری بین این ساعت‌ساز سوئیسی و تاکاشی موراکامی در ژانویه 2021 ،الهام گرفته شده‌ است.

 این NFT‌ها به 13 نسخه ساعت جدید و منحصر به فرد کلاسیک فیوژن که در نمایشگاه Watches & Wonders 2023 در ژنو به نمایش گذاشته خواهد شد، مرتبط هستند. 12 مورد از این ساعت‌ها به‌طور انحصاری برای خرید آنلاین در پلتفرمی در دسترس خواهد بود  و طرفداران این ساعت مچی هنری، می توانند با پرداخت 50هزار فرانک سوئدی یکی از این ساعت های مچی را ازآن خود کنند. البته خرید این ساعت مچی یک شرط خاص دارد و آن هم این که خریدار باید حداقل یکی از 324 NFT  تمام مشکی یا ان اف تی رنگین کمانی صادر شده در آوریل 2022 به عنوان بخشی از سومین همکاری بین Hublot و تاکاشی موراکامی را پیش از این به دست آورده باشد.

این 324 ان اف تی پیش از این و قبل از اینکه اجازه مبادله در OpenSeaپلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز NFT داده شود، به مالکان یکی از  دو مدل ساعت هوبلو مدل Hublot x Takashi Murakami یعنی

Classic Fusion Takashi Murakami All Black و Classic Fusion Takashi Murakami Sapphire Rainbow) اهدا شده بود.

 فاصله زمانی بین اعلام پروژه در نیویورک در فوریه 2023 و شروع فروش در اوایل آوریل 2023 در ژنو به هر مجموعه‌دار علاقه‌مند به یکی از ساعت‌های جدید اجازه می‌دهد یکی از NFT‌های موجود در OpenSea را جمع‌آوری کند. هر خریدار خوش شانس برای خرید یکی از 12 ساعت منحصر به فرد جدید، یک NFT انحصاری مربوطه دریافت خواهد کرد.

(ان اف تی NFT ها توکن‌های غیرقابل‌معاوضه هستند که به‌عنوان یک گواهی مالکیت دیجیتالی غیرتکراری برای هر نوع دارایی دیجیتالی صادر می‌شوند. در واقع، NFT یک قرارداد هوشمند است که با استفاده از پلتفرم‌های اپن سورس، تنظیم و برای امنیت بیشتر، به‌صورت دیجیتالی استفاده می‌شود. برخی از اشکال محبوب NFTها شامل GIF،Jpegs و فیلم و همچنین توئیت‌ها هستند. اما درواقع هر دارایی دیجیتالی با توجه به خواست سازنده و طراح آن، امکان تبدیل‌شدن به NFT را دارد. این در صورتی است که سازنده‌ آن بخواهد یک دارایی منحصربه‌فرد داشته باشد. این موضوع در مواردی همچون مقالات ISI یا بلیت‌های کنسرت‌ها که متعلق به یک نفر و منحصربه‌فرد هستندنیز کارآمد است).

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما