طراحی دو ساعت مچی به یاد «پله»

اقتصاد100- چندی پیش دنیا یکی از بزرگترین فوتبالیست های خود یعنی«پله» را از دست داد و حالا برند هوبلو با طراحی دو ساعت کرونوگراف کلاسیک فیوژن ، یاد او را گرامی می دارد.

طراحی دو ساعت مچی به یاد «پله»

به گزارش گروه طلا، جواهر و ساعت، از آنجایی که هوبلو همیشه با دنیای فوتبال همراه بوده است، این برند به دنبال درگذشت پله، سری به ساعت‌های ویژه ای زد که با همکاری پله، طراحی و تولید شد ه بود تا درنهایت ساعت های خاصی تهیه شود.

پله

یکی از این دو مدل ساعت، کرونوگراف کلاسیک فیوژنPelé Black Ceramic است که این ساعت سرامیکی سیاه رنگ در تعداد محدود 500عدد طراحی و تولید خواهد شد.ساعت مچی دیگر هوبلو، ساعت کلاسیک فیوژنAerofusion Chronograph Pelé است که از جنس طلای 18عیار ساخته شده و در تعداد محدود 200 عدد به بازار عرضه خواهد شد.هر دو ساعت مچی دارای یک قاب 45 میلی‌متری با صفحه یاقوت کبود اسکلتونی هستند.

هوبلو1

در ساب دایل ثانیه شمار این ساعت های مچی هم نشانگرهای زرد رنگ دیده می شود و عملا طرح توپ فوتبال را به ذهن متبادر می سازد.در این دو ساعت مچی، روی صفحه تقویم عدد «10» که شماره پیراهن معروف پله است، با رنگ زرد برجسته شده تا از این فوتبالیست بزرگ تقدیر شود.هر دو ساعت مچی، بند چرمی سیاه رنگ با موتیف پنج ضلعی توپ فوتبال دارند و در مدل سرامیکی سیاه رنگ کوک های زردرنگی هم دیده می شود که کنتراست مناسبی ایجاد کرده است. 

علاوه بر این، در قاب پشتی هر دو ساعت، تصویر معروف پله حک شده که در حال زدن یک ضربه دوچرخه« Chilena»(واژه ای آشنا برای ساکنان آمریکای لاتین) است و امضای زررنگ پله هم بر پشت ساعت دیده می شود. هنوز قیمت این ساعت ها مشخص و اعلام نشده است.

«ادسون آرانتس دو ناسیمنتو» برزیلی که با نام پله شناخته می شود و در سن 82سالگی دار فانی را وداع گفت، تنها بازیکنی است که در طول دوران حرفه ای خود سه جام جهانی را کسب کرد. 

سفر او به عنوان یک اسطوره در سال 1956 با پیوستن او به باشگاه فوتبال سانتوس آغاز شد، باشگاهی که نزدیک به دو دهه در آن ماند. پله با استفاده از اشتیاق خود به فوتبال و جوانان، از طریق نقش های مختلف خود به عنوان سخنگوی، سفیر و بشردوست، به هواداران و نسل های آینده خود الهام بخشید.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما