ستاره پاپ؛ سفیر تیفانی شد

اقتصاد100- بتازگی جیمین(jimin) از خوانندگان مطرح گروه موسیقی محبوب کره ای بی تی اس(BTS )به عنوان تازه ترین سفیر برند جواهرات و لوازم لوکس تیفانی معرفی شده است.

ستاره پاپ؛ سفیر تیفانی شد

به گزارش گروه طلا و جواهر، جیمین خواننده BTS در کمپین های تیفانی و در رویدادهای ویژه به عنوان نماینده رسمی ظاهر خواهد شد.

کار این هنرمند کره جنوبی با تیفانی بلافاصله آغاز می شود و اولین کمپین تبلیغاتی او برای این برند فعال در حوزه جواهر، اواخر امسال در تاریخ نامشخصی آغاز می شود.

به عنوان بخشی از برنامه سفیران تیفانی، جیمین در کمپین های تبلیغاتی و رویدادهای کلیدی این برند ظاهر خواهد شد. در بیانیه‌ای که قراردادش با تیفانی را اعلام کرده، آمده است: جیمین رویکرد منحصربه‌فرد خود را با پوشیدن جواهرات و طرح‌های نمادین Tiffany & Co در کمپین‌های آتی به نمایش خواهد گذاشت.

در یک تصویر هم، جیمین با پوشیدن تعداد زیادی از طرح‌های دستبند قفلی طلا، الماس و پوشیده شدهب ا سنگ های قیمتی به تصویر کشیده شده است.

FqT07xWWABI90un

در اوایل سال جاری، جیمین به عنوان سفیر رسمی برند دیور هم معرفی شد. او بیش از 48 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و انتظار می رود در 24 مارس یک آلبوم انفرادی با عنوان "چهره" منتشر کند.

جیمین تنها سفیر ستاره پاپ تیفانی نیست. این برند لوکس جواهر و محصولات دیگر در سال 2021 هم با خواننده Blackpink Rosé قرارداد امضا  و وی را به عنوان سفیر این برند معرفی کرد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما