آشنایی با 3 مدل از ساعت های مچی سیتیزن که جزو گران ترین ها هستند

طلا و جواهر اقتصاد 100 : یکی از مدل‌های موجود در فهرست گرانترین ساعت های سیتیزن مدل CC3075-80E که بند و قاب فلزی مشکی دارد و عقربه‌های آن با رنگ سبز تزئین شده است.

آشنایی با 3 مدل از ساعت های مچی سیتیزن که جزو گران ترین ها هستند

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل  CC3075-80E

قابلیت رادیو کنترل و اکودرایو در این ساعت دیده می‌شود و قابلیت نمایش ساعت جهانی نیز دارد. صفحه این ساعت از نوع دایره‌ای و گرد بوده و به رنگ مشکی طراحی شده است که ظاهر اسپرت به آن بخشیده و این ساعت را برای استفاده روزمره به گزینه مناسبی بدل کرده است. در ساخت شیشه این ساعت از یاقوت بهره گرفته شده و بدنه آن از استیل کربنی است. بند این ساعت نیز استیل بوده از قفل سگکی ضامن‌دار برای قفل کردن‌ آن استفاده شده است. تاریخ‌شمار، کرنومتر، سرعت‌سنج، عقربه‌های شب‌تاب و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 10 اتمسفر از دیگر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل  CC3067-11L

این مدل که در فهرست گرانترین ساعت های سیتیزن قرار دارد دارای صفحه گرد و رنگ سرمه‌ای است. طراحی این ساعت اسپرت بوده و به همین دلیل برای استفاده روزمره بهترین گزینه به حساب می‌آید. در ساخت شیشه این ساعت از یاقوت استفاده شده و بدنه آن از استیل ضد زنگ و مقاوم است. بند این ساعت از نوع چرمی و به رنگ مشکی است که از قفل سگکی برای قفل کردن بند به دور مچ بهره می‌برد. اکودرایو، تاریخ‌شمار و کرنومتر از امکانات و قابلیت‌های این ساعت محسوب می‌شود. عقربه‌های این ساعت زیبا از نوع شب‌تاب بوده و در برابر نفوذ آب تا فشار 20 اتمسفر مقاوم است.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل  AT8113-12H

یکی دیگر از ساعت‌هایی که در فهرست گرانترین ساعت های سیتیزن قرار دارد، طراحی اسپرت داشته و قاب آن به شکل گرد و دایره‌ای طراحی شده است. در ساخت این ساعت از شیشه مدل هاردلکس استفاده شده و بدنه آن از جنس استیل L316 است. سیتیزن برای این ساعت از بند چرمی استفاده کرده که رنگ قهوه‌ای داشته و به یک قفل از نوع سگکی ساده مجهز شده است. این ساعت با بدنه‌ای به رنگ رزگلد امکاناتی مانند تاریخ‌شمار و کرنومتر داشته و می‌تواند در برابر نفوذ آب تا فشار 10 اتمسفر مقاومت کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما