گرانترین مدل‌های ساعت سیتیزن کدامند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : از دیرباز تا به امروز استفاده از ساعت مچی از محبوبیت بالایی در بین افراد مختلف برخوردار است که این موضوع باعث شده تا برندهای مختلفی در حوزه طراحی و ساخت انواع ساعت مچی فعالیت کرده و محصولات متنوعی را برای استفاده آقایان و خانم‌ها طراحی و عرضه نمایند.

گرانترین مدل‌های ساعت سیتیزن کدامند؟

 هر یک از برندهای فعال در زمینه طراحی ساعت مچی تلاش می‌کنند تا محصولاتی را به بهترین طراحی ظاهری و بالاترین میزان کیفیت ساخت همراه با جدیدترین فناوری‌های دنیا در این حوزه، ساخته و به بازار عرضه کنند. یکی از برندهای فعال در این زمینه برند نام آشنا و محبوب سیتیزن است بیش از یک قرن سابقه در این حوزه دارد.

ساعت مچی سیتیزن

سیتیزن (Citizen) یک برند ژاپنی و از معروف‌ترین و بهترین برندها در زمینه طراحی و ساخت ساعت‌های مچی محسوب می‌شود که اولین محصول خود را در سال 1917 به بازار عرضه کرد. کامه کی چی یامازاکی که یک جواهرساز مشهور در ژاپن بود یکی از بهترین و شیک‌ترن ساعت‌اهی مچی را برای اولین بار طراحی کرده و به بازار عرضه کرد. این برند در طول سال‌ها و دهه‌های فعالیت خود در این عرصه با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های این حوزه تولیدات و طراحی‌های خود را بهبود بخشید و به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه در جهان مطرح شد.

اولین‌های ساعت مچی  CITIZEN

پیش از ورود به بحث معرفی گرانترین ساعت های سیتیزن خالی از لطف نخواهد بود که با برخی از اولین‌های این برند آشنا شویم. سیتیزن در طول بیش از یک قرن فعالیت خود توانسته برخی از اولین‌ها در این صنعت را به خود اختصاص دهد. همین طراحی اولین‌ها توسط برند سیتیزن باعث شده که به عنوان یک برند شناخته شده و مطرح در جهان تبدیل شود.

چند نمونه از اولین‌ها که توسط برند سیتیزن طراحی و ساخته شده به شرح زیر است:

اولین و دقیق‌ترین ساعت مچی جهان در سال 1975

اولین ساعت خورشیدی جهان در سال 1976

طراحی و ساخت باریک‌ترین ساعت مچی جهان با ضخامت کمتر از 1 سانتیمتر در سال 1978

طراحی و ساخت اولین ساعت ضد آب و مجهز به دماسنج

طراحی و ساخت اولین ساعت شیرجه با سنسور الکتریکی در سال 1994

برند سیتیزن در سال‌های فعالیت خود تلاش کرده هر سال با ایجاد یک انقلاب بسیار بزرگ در صنعت ساعت‌سازی توجه درصد زیادی از افراد از سراسر جهان را به خود جلب کند. این برند تا حد زیادی در این کار موفق بوده و توانسته ساعت‌هایی را طراحی و تولید کند که در کنار زیبایی ظاهری، از دوام و عملکرد بالایی نیز برخوردار هستند.

آشنایی با ویژگی‌های ساعت سیتیزن

ارزان‌ترین و گرانترین ساعت های سیتیزن دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که باعث شده این برند ساعت‌سازی به یکی از برندهای معتبر و مشهور در دنیا تبدیل شود. در کنار ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از مد‌ل‌های ساعت سیتیزن، ویژگی‌هایی نیز وجود دارند که در تمامی محصولات آن مشترک هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های برند سیتیزن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت بسیار بالا و ماندگاری طولانی مدت

تنوع زیاد در طراحی مدل‌های مختلف متناسب با سلایق همه اقشار جامعه

برخورداری از موتور بسیار قوی با عملکرد بسیار دقیق

تنوع بالا در عرضه ساعت با قیمت‌های مختلف

ویژگی‌های ساعت‌های سیتیزن باعث شده که بسیاری از افراد که قصد خرید ساعت مچی دارند یکی از مد‌ل‌های این برند را در اولویت خرید خود قرار دهند.

مجموعه‌های ساعت سیتیزن

ارزان‌ترین و گرانترین ساعت های سیتیزن در مجموعه‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند.

گرانترین مدل ساعت مچی سیتیزن

مجموعه‌های ساعت سیتیزن را می‌توان به شرح زیر معرفی کرد:

مجموعه سوپر تیتانیوم زنانه: ویژگی اصلی آن ساعت‌های به‌روز و زیبا است که می‌تواند به عنوان زیورآلات مورد استفاده قرار بگیرد.

مجموعه درس زنانه: مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های این مجموعه طراحی ساده و کژوال آن‌ها است.

مجموعه پرومستر مردانه: برای استفاده از فعالیت‌های ورزشی خاص مانند شنا، غواصی و کوهنوردی طراحی شده است.

مجموعه سوپرتیتانیوم مردانه: مهم‌ترین ویژگی آن‌ها استفاده از کریستال یاقوت در ساخت صفحه و استفاده از فناوری اکو درایو است.

مجموعه تقویم پریچوال: ساعت‌هایی مجهز به کرونوگراف و تقویم هستند.

مجموعه درس مردانه: ویژگی این ساعت‌ها طراحی ساده و کلاسیک آن‌ها بوده که برای استفاده روزانه و رسمی مناسب هستند.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل  CC3075-80E

یکی از مدل‌های موجود در فهرست گرانترین ساعت های سیتیزن مدل CC3075-80E  که بند و قاب فلزی مشکی دارد و عقربه‌های آن با رنگ سبز تزئین شده است. قابلیت رادیو کنترل و اکودرایو در این ساعت دیده می‌شود و قابلیت نمایش ساعت جهانی نیز دارد. صفحه این ساعت از نوع دایره‌ای و گرد بوده و به رنگ مشکی طراحی شده است که ظاهر اسپرت به آن بخشیده و این ساعت را برای استفاده روزمره به گزینه مناسبی بدل کرده است. در ساخت شیشه این ساعت از یاقوت بهره گرفته شده و بدنه آن از استیل کربنی است. بند این ساعت نیز استیل بوده از قفل سگکی ضامن‌دار برای قفل کردن‌ آن استفاده شده است. تاریخ‌شمار، کرنومتر، سرعت‌سنج، عقربه‌های شب‌تاب و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 10 اتمسفر از دیگر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل  CC3067-11L

این مدل که در فهرست گرانترین ساعت های سیتیزن قرار دارد دارای صفحه گرد و رنگ سرمه‌ای است. طراحی این ساعت اسپرت بوده و به همین دلیل برای استفاده روزمره بهترین گزینه به حساب می‌آید. در ساخت شیشه این ساعت از یاقوت استفاده شده و بدنه آن از استیل ضد زنگ و مقاوم است. بند این ساعت از نوع چرمی و به رنگ مشکی است که از قفل سگکی برای قفل کردن بند به دور مچ بهره می‌برد. اکودرایو، تاریخ‌شمار و کرنومتر از امکانات و قابلیت‌های این ساعت محسوب می‌شود. عقربه‌های این ساعت زیبا از نوع شب‌تاب بوده و در برابر نفوذ آب تا فشار 20 اتمسفر مقاوم است.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل  AT8113-12H

یکی دیگر از ساعت‌هایی که در فهرست گرانترین ساعت های سیتیزن قرار دارد، طراحی اسپرت داشته و قاب آن به شکل گرد و دایره‌ای طراحی شده است. در ساخت این ساعت از شیشه مدل هاردلکس استفاده شده و بدنه آن از جنس استیل L316 است. سیتیزن برای این ساعت از بند چرمی استفاده کرده که رنگ قهوه‌ای داشته و به یک قفل از نوع سگکی ساده مجهز شده است. این ساعت با بدنه‌ای به رنگ رزگلد امکاناتی مانند تاریخ‌شمار و کرنومتر داشته و می‌تواند در برابر نفوذ آب تا فشار 10 اتمسفر مقاومت کند.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل  AT8110-61L

یکی دیگر از مدل‌هایی که به عنوان گرانترین ساعت های سیتیزن شناخته می‌شود، مدل AT810-61L است که دارای قاب و بدنه گرد و رنگ صفحه سورمه‌ای است. طراحی و رنگ استفاده شده در این ساعت ظاهری لوکس و رسمی به آن بخشیده است. جنس شیشه استفاده شده در این ساعت از یاقوت بوده و در ساخت بدنه آن از استیل ضد زنگ و ضد حساسیت L316 بهره گرفته شده است. رنگ بدنه و بند این ساعت نقره‌ای بوده و به یک باتری قابل شارژ با نور خورشید مجهز شده است. رادیو کنترل و تقویم نامحدود تا سال 2099، تاریخ‌شمار، کرنومتر، عقربه‌های شب، قابلیت نمایش 24 ساعته و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 10 اتمسفر از دیگر ویژگی‌های این ساعت محسوب می‌شود.

ساعت زنانه سیتیزن مدل  EU6054-58D

سیتیزن در طراحی این ساعت مچی زنانه از استیل ضد زنگ استفاده کرده است. این محصول به عنوان یکی از گرانترین ساعت‌ های سیتیزن رنگ قاب و بند نقره‌ای و طلایی داشته و صفحه آن به رنگ نقره‌ای طراحی شده است. جنس شیشه معدنی، صفحه تک عقربه‌ای، قفل کلیپسی ضامن‌دار، مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر از دیگر ویژگی‌های این ساعت محسوب می‌شود. این ساعت برای استفاده روزمره و محیط‌های رسمی و مجلسی بهترین گزینه به حساب می‌آید.

ساعت زنانه سیتیزن مدل  EW5493-51W

این مدل از گرانترین ساعت های سیتیزن نیز از قاب با طراحی گرد و صفحه به رنگ صورتی برخوردار است که ظاهری رسمی و لوکس به آن بخشیده است. شیشه هاردلکس، جنس بدنه استیل L316، بند استیل ضد زنگ، قفل کلیپسی ساده، مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر از دیگر ویژگی‌های این ساعت به حساب می‌آید.

ساعت زنانه سیتیزن مدل  EU6012-58E

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ساعت در فهرست گرانترین ساعت های سیتیزن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از تکنولوژی کوارتز در ساخت موتور ساعت

مناسب جهت استفاده روزمره و محیط‌های رسمی

طراحی صفحه گرد

استفاده از شیشه هاردلکس

جنس بند و بدنه فلزی

مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر یا فشار 5 اتمسفر

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما