نکته ای که می تواند قیمت طلا را افزایش دهد!

طلا و جواهر اقتصاد 100 : بررسی وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و نفت) می تواند به تصمیم گیری سرمایه گذاران کمک شایانی کند.

نکته ای که می تواند قیمت طلا را افزایش دهد!

 نبض بورس ضمن مرور روند روزانه و هفتگی قیمت ها، به بیان پیش بینی بازار‌ها در روز‌های آینده نیز خواهد پرداخت.

بررسی وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و نفت) می تواند به تصمیم گیری سرمایه گذاران کمک شایانی کند. نبض بورس ضمن مرور روند روزانه و هفتگی قیمت ها، به بیان پیش بینی بازار‌ها در روز‌های آینده نیز خواهد پرداخت. 

قیمت سکه        

قیمت سکه امامی امروز در محدوده‌ی ۴۳,۶۸۹,۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۵ درصد افزایش داشته است. 

امروز حباب تمام سکه‌ها سبز و افزایشی بود بطوری که در زمان نوشتن این گزارش حباب سکه امامی با یک میلیون و ۷۱۱ هزار تومان افزایش به ۸ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی با یک میلیون و ۱۲۶ هزار تومان افزایش به ۴ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان رسید. حباب نیم سکه و ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۸ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان و ۶ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان و در نهایت ۲ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان رسیدند.

قیمت طلا  

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز در محدوده‌ی ۳,۶۴۴,۹۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۳.۶۷ درصد افزایش داشته است. انس طلا به ۰.۳۴ درصد افزایش به قیمت ۲۳۴۶ دلار و ۵۶ سنت رسید.

تحلیلگران تنش‌های ژئوپلیتیکی، خرید‌ها از سوی بانک‌های مرکزی در جهان و تقاضا از سوی صندوق‌های دنبال‌کننده نوسانات بازار را عاملی برای افزایش قیمت طلا می‌دانند. طلا تا این زمان از سال جاری میلادی، ۱۲ درصد افزایش ارزش داشته است.

این نکته حائز اهمیت است که افزایش سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا در این هفته خبر خوبی برای طلا بوده که می‌تواند در میان مدت از آن حمایت کند.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز در محدوده‌ی ۶۹۸۳۳ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۳.۳۳ درصد کاهش داشته است. 

طبق تحلیل‌های ارائه شده در گزارش بیت‌فینکس پیش‌بینی می‌شود که ۱۴ ماه پس از هاوینگ بیت کوین که کمتر از ۲ هفته دیگر رخ می‌دهد، قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۶۰ درصد افزایش یابد و به ۱۵۰ هزار دلار برسد.

از طرفی بر اساس تحلیل‌های فنی شرکت تحقیقاتی ۱۰ایکس ریسرچ، ارز دیجیتال بیت کوین احتمالاً به زودی به رکورد جدیدی صعود خواهد کرد. به گفته این شرکت در صورتی که شکست مقاومت صعودی باشد، انتظار می‌رود طی چند هفته آینده بیت‌کوین به ۸۰هزار دلار برسد.

توجه به این صحبت آرتور هیز، مؤسس BitMEX، نیز قابل تامل است که معتقد است فصل مالیات و سیاست‌های فدرال رزرو می‌تواند باعث کاهش نقدینگی دلار شود، که سرمایه‌گذاران را محتاط‌تر کرده و به‌طور بالقوه منجر به فروش دارایی‌های ارز دیجیتال شود.

قیمت نفت

قیمت نفت امروز در محدوده‌ی ۹۰.۱۴ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۰.۸۵ درصد کاهش داشته است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما