آخرین خبر از وضعیت بازار/ سکه 44 میلیونی فروشنده دارد اما خریدار نیست

افزایش رعدآسای قیمت سکه در روزهای اخیر شمار فروشندگان در بازار سکه را به شدت افزایش داد .

آخرین خبر از وضعیت بازار/ سکه 44 میلیونی فروشنده دارد اما خریدار نیست

 به گزارش اقتصاد 100، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در پانزدهم فروردین ماه سال جاری به 44 یملیون تومان رسید. به این ترتیب میزان افزایش قیمت سکه تنها در فاصله 15 روز بسیار زیاد بوده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در آخرین روز کاری سال گذشته 38 میلیون و پانصد هزار تومان بود. رشد شش و نیم میلیون تومانی بهای سکه در این مدت زمان کوتاه البته تحت تاثیر افزایش شدید تنش‌های سیاسی و حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به محل اقامت کنسولگری ایران در دمشق نیز بوده است.

 این تنش‌ها حتی بازارهای جهانی طلا را نیز بی نصیب نگذاشته است  قیمت طلا نیز در این دوره زمانی از 2292 دلار عبور کرد. بهای هر اونس طلا در یک روز بیش از چهارده دلار افزایش را تجربه کرده است . محمد کشتی‌آرای، در گفتگو با اقتصاد 100 درباره وضعیت خرید  فروش در بازار گفت: امروز و دیروز فروشنده سکه زیاد شدند اما خریداری در بازار نیست. شاید به این دلیل که همه فکر می‌کنند با فروکش تنش‌ها قیمت‌ها تا حدی کاهش می‌یابد.

 وی با تاکید بر اینکه وقتی بازار یکپارچه فروشنده است، بازاریان احتمال تغییر شرایط را می‌دهند، اضافه کرد: حباب سکه نیز بسیار افزایش یافته و همین امر نشان از آن دارد که رشد قیمت تحت تاثیر هیجانات سیاسی اتفاق افتاده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما