این سلبریتی جذاب بنیانگذار ترند حلقه های نامزدی رنگی است

طلا و جواهر اقتصاد 100 : همه ی الماس های رنگی خیلی گران قیمت نیستند. الماس های «شکلاتی» برند آمریکایی به نام Le Vian به این دلیل طرفدار پیدا کرده اند که برای نگهداری در گاو صندوق ساخته نمی شوند.

این سلبریتی جذاب بنیانگذار ترند حلقه های نامزدی رنگی است

اما این جنیفر لوپز بود که برای اولین بار ترند حلقه های نامزدی رنگی را آغاز کرد. حلقه نامزدی ای که او در سال ۲۰۰۲ از نامزد آن زمانش بن افلک دریافت کرد، الماسی صورتی رنگ داشت.

همه ی الماس های رنگی خیلی گران قیمت نیستند. الماس های «شکلاتی» برند آمریکایی به نام Le Vian به این دلیل طرفدار پیدا کرده اند که برای نگهداری در گاو صندوق ساخته نمی شوند.

تنها ۴ درصد از الماس های قهوه ای واجد شرایط قرار گرفتن در دسته ی «شکلاتی» هستند اما باز هم از الماس های بی رنگ ارزان ترند.

رنگ الماس های سفید باید تا حد ممکن به بی رنگی نزدیک باشد. یک الماس کاملاً بی رنگ و بی نقص در حال حاضر ۲۰ هزار دلار قیمت دارد. در حالی که قیمت یک الماس شکلاتی کیفیت بالا ۱۲ هزار دلار است.

اما ماجرای الماس های رنگی اصلاً از کجا آغاز شد؟ جواب این سؤال حلقه ی نامزدی صورتی رنگ جنیفر لوپز با همه ی تأثیرگذاری اش نیست (یا حتی حلقه ی نامزدی دیگرش با مارک آنتونی که الماسی آبی رنگ داشت). ردپای محبوبیت اخیر الماس های رنگی را می توان در سال ۱۹۸۳ در زمان کشف معدن آرگایل استرالیا یافت که بیشتر از ۹۰ درصد الماس های صورتی و قهوه ای دنیا از آنجا تأمین می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما