ترفندهای نگهداری از زیورآلات نقره و استیل زنانه

طلا و جواهر اقتصاد 100 : زیورآلات نیز مانند تمامی محصولات نیاز به نگهداری و مراقبت دارند تا دچار آسیب دیدگی و یا در گذر زمان فرسودگی نشوند. در ادامه به چند نکته در مورد نگهداری از زیورآلات نقره و بدلیجات استیل اشاره شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از زیورآلات خود به راحتی نگهداری و از آن‌ها در دراز مدت استفاده نمایید.

ترفندهای نگهداری از زیورآلات نقره و استیل زنانه

نگهداری از زیورآلات نقره

همانطور که در بالا اشاره شد، یکی از مشکلات زیورآلات نقره کدر شدن است. هرچند روش‌هایی برای تمیز کردن و بازیابی درخشش اولیه آن وجود دارد، اما از قدیم می‌گفتند که پیشگیری بهتر از درمان است. بنابراین با دقت داشتن در نگهداری از آن‌ها می‎‌توان روند کدر شدن آن‌ها را تا حد زیادی کند کرد.

در مرحله اول بهتر است در هنگام رفتن به استخر، حمام و انجام کار خانه حتما زیورآلات نقره را در بیاورید تا آن‌ها را از تماس با مواد شیمیایی دور نگه دارید. در مرحله بعد آن‌ها را هر چند وقت یک بار با استفاده از روش‌های خانگی که در مقالات پیشین بیان شده است، مانند استفاده از یک مسواک و کمی مواد شوینده، تمیز کنید تا هرگونه موادی که بر روی آن‌ها می‌باشد پاک شود.

در آخر زیورآلات نقره را در یک محیط خشک و یک جعبه جداگانه و به دور از سایر زیورآلات نگهداری کنید. زیرا زیورآلات دیگر، به دلیل ظرافت نقره، می‌توانند به جواهرات نقره شما آسیب بزنند.

نگهداری از زیورآلات استیل

یکی از مزیت‌های استیل دوام و مقاومت بالا در برابر خوردگی، رنگ رفتگی و . . . می‌باشد. بنابراین نسبت سایر زیورآلات و بدلیجات کمتر نیاز به نگهداری دارد. با این حال این دلیل نمی‌شود که از آن‌ها مراقبت نکنیم.

تنها نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، درخشندگی استیل می‌باشد. برای حفظ درخشندگی و براقیت زیورآلات استیل، قبل از قرار دادن آن‌ها در جعبه جواهرات، آن‌ها را با یک دستمال تمیز کنید تا هرگونه موادی که ممکن است در طولانی مدت باعث کدری شود، پاک شود. در آخر نیز برای محافظت بیشتر از اکسسوری استیل، بهتر است تا آن‌ها را در یک قسمت جدا گانه از سایر زیورآلات قرار دهید.

استفاده از زیورآلات نقره و استیل در استایل

آخرین موضوعی که باید به آن اشاره کرد، تاثیر بدلیجات استیل و زیورآلات نقره در استایل می‌باشد و هرکدام چه چیزی را به ظاهر شما ارائه می‌کنند. در مقالاتی مانند؛ «تاثیر اکسسوری در استایل»، «نقش دستبند کارتیه در استایل»، «انواع گردنبند نقره جواهری» و . . . به طور دقیق‌تری در مورد نحوه‌ی ست کردن هرکدام از زیورآلات توضیح داده شده است. 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما