معرفی عطرهای خنک و تلخ و شیرین 3 رایحه محبوب دلها !

طلا و جواهر اقتصاد 100 : معمولا مردان در انتخاب عطر به دنبال رایحه‌های تلخ هستند. البته عطر تلخ فقط مختص به مردان نیست و عطرهای تلخ زنانه‌ای هم وجود دارد که بسیار دلنشین و خوشبو هستند.

معرفی عطرهای خنک و تلخ و شیرین 3 رایحه محبوب دلها !

عطر خنک و تلخ

اولین عطر خنک زنانه در سال ۲۰۱۰ توسط شنل معرفی شد که هم اکنون یکی از پرطرفدارترین عطرهای خنک زنانه است. ترکیباتی چون قهوه، چوب سوخته، چای سیاه، ادویه‌ها و ریشه‌ی درختان در ساخت رایحه‌ی تلخ کاربرد دارند.

عطر خنک و شیرین

همانطور که خیلی از مواد مزه شیرینی دارند، خاصیت تبدیل شدن به یک عطر با رایحه‌ی شیرین را نیز دارند. وانیل، لوبیای تونکا، هلو، شکلات و میوه‌های تابستانی از جمله ترکیباتی است که در ساخت رایحه‌های شیرین به کار می‌رود.

عطرهای تابستانی معمولا شامل رایحه‌هایی چون مرکبات و گل‌ها و رایحه‌هایی که حس خنکی و دریا را القا می‌کنند مانند ماده‌ای به نام کالون (Calone) است. مریم گلی، نارنج و ریحان در استفاده از عطرهای تابستانی بسیار رایج است و میوه‌هایی چون آناناس و هندوانه یا طالبی هم بیشترین استفاده را دارند. همچنین نت‌های چوبی تازه در ترکیب عطرهای تابستانی مؤثر است، که متداول‌ترین آن خزه‌ی بلوط است. ترکیب سرو با کالون نیز رایحه‌ای جدید و عالی ایجاد می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما