معرفی 10 عطر خنک و معروف که مردان خوش تیپ را جذاب تر می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100 : این 10 عطر خنک مردانه برای مردان خوش سلیقه توصیه می شود.

معرفی 10 عطر خنک و معروف که مردان خوش تیپ را جذاب تر می کند

۱. AVENTUS by Creed

اونتوس با الهام از زندگی دراماتیک جنگ، صلح و عاشقانه‌های زیسته شده توسط امپراطور ناپلئون و نمادی از قدرت، بینش و موفقیت است. بر همین اساس بر روی شیشه این عطر نشان نقره‌ای رنگ اسب و سوارکار نقش بسته شده است. این ادکلن مردانه با رایحه‌ای خنک و تلخ در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است و محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول برند لاکچری کرید است. نت آغازین آن توت سیاه، ترنج، سیب و آناناس است و پس از مدتی جای خود را به رایحه‌هایی چون گل رز، توس خشک، یاسمن مراکشی و نعناع هندی می‌دهد و در آخر با بوی خزه درخت بلوط، مشک، عنبر و کهربا به پایان می‌رسد.

۲. AQUA DI GIO by Giorgio Armani

Alberto Morillas با الهام از زیبایی‌های Pantellerie، مکانی که جورجیو آرمانی تعطیلات خود را در آن جا سپری می‌کرد، این عطر را خلق کرد. عطری مردانه که سرشار ازحس و رایحه‌های آزادی، آب و باد است. این ترکیب از هماهنگی کاملی از نت‌های شیرین و نمکی آب دریا و پر از حس آفتاب سوزان مدیترانه است. نت آغازین این عطر پرتقال، لیمو ترش، پرتقال ماندارین، گل یاس، ترنج، لیمو، گل نرولی است و در نت میانی به جوز، گل میخک، گشنیز، بنفشه، گل فریزیا، ترکیبات آبی، گل رز، یاسمن، رزماری، کلن، گل پنجه مریم و هایسسی می‌رسد و در آخر با نت‌های عنبر، نعناع هندی، گلسنگ، سدر، مشک سفید پایان می‌یابد.

۳. KENZO POUR HOMME by Kenzo

عطر خنک سوم از لیست ما عطری خنک و تند که توسط Christian Mathieu طراحی و در سال ۱۹۹۱ وارد بازار شده است. نت آغازین این عطر چوب ماهون، مریم گلی، ترنج، لیمو و آب دریا است و در نت میانی به جوز هندی، میخک، انواع توت سرو کوهی، ریشه زنبق زرد، هلو، گل یاس، زیره سیاه، گل برف، گل رز و کاج می‌رسد و در آخر با نت‌های گل صنوبر، چوب صندل، سدر، چوب بلوط، مشک، وتیور، عنبر و لادن پایان می‌یابد.

۴. EXPLORER by Montblance

عطری جدید و مردانه با رایحه‌ی چوبی، که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است. این عطر داستان تلاش برای برتری، قرارداهای چالش‌برانگیز و جستجو در چهار گوشه‌ی کره زمین را روایت می‌کند. رایحه‌ی آغازین آن فلفل برزیلی (صورتی)، مریم گلی و ترنج است و در نت میانی به چرم و وتیور می‌رسد و در نت پایانی آن پوسته‌ی محافظ کاکائو، عنبرو نعنا هندی است.

۵. CLUB de NUIT INTENSE Man by Armaf

این عطر عطری با رایحه ملایم و تلخ است، که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است. این عطر رایحه‌ای نزدیک به کرید اونتوس دارد و محصول ۲۰۱۷ با محصول ۲۰۱۶ کمی تفاوت رایحه دارد. این عطر با بوی لیمو شیرین، انگور سیاه و سیب آغاز می‌شود و در ادامه با بوی گل سرخ، یاس و توس امتداد می‌یابد و در انتها رایحه‌ی وانیل، عنبر، مشک و نعناع هندی به مشام می‌رسد.

۶. LIGHT BLUE by D&G

عطری ملایم و ترش با رایحه‌ی مرکبات معطر که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شده است. این عطر با بوی ماندارین، سرو کوهی، گریپ فوروت و ترنج آغاز می‌شود و در ادامه با بوی فلفل سیاه، رزماری و چوب قرمز برزیلی امتداد می‌یابد و در انتها رایحه‌ی مشک، گلسنگ و بخور خوشبو به مشام می‌رسد.

۷. L’EAU SUPER MAJEURE D’ISSEY by Issey Miyake

عطری با رایحه چوبی-دریایی که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده است. نت آغازین این عطر رزماری، سالویا اسکلاریا و مرکبات است و در نت میانی به رایحه‌های چوبی، آب دریا، کشمران، نعناع هندی و نمک می‌رسد و در نت پایانی بوی وانیل، دانه تونکا، روایح دودی، چوب عنبر و چرم به مشام می‌رسد.

۸. POLO BLUE by Ralph Lauren

عطری خنک، تند و محبوب، که در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شده است و یادآور رهایی، آسمان آبی و استشمام هوای تازه است. نت آغازین این عطر خیار، پرتقال ماندارین و خربزه است و در نت میانی به بوی گل شمعدانی، مریم گلی و ریحان می‌رسد و در نت پایانی جیر، نت‌های چوبی و مشک استشمام می‌شود.

۹. EROS by Versace

عطری ملایم و شیرین با رایحه‌ای شرقی و سرخسی و ماندگاری بالا که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شده است. این عطر از اساطیر یونانی الهام گرفته شده و نمادی از عشق و مد است. نت آغازین این عطر پرتقال، پتی دانه و لیمو است که رفته رفته جایشان را به نت‌های میانی همچون لولبیا تنکا و گل شمعدان می‌دهند و در انتها رایحه‌های غلات هندی، گلسنگ، سدر و وانیل به مشام می‌رسد که پس از استشمام این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری می‌کنید.

۱۰. CHROME by Azzaro

عطری خنک و تابستانی با رایحه‌ای مرکباتی که در سال ۱۹۹۶ به بازار عرضه شده است. این عطر سرشار از حس شادی، آرامش و پاکی است که در نت آغازین آن رایحه‌هایی چون رزماری، ترنج گل نرولی، آناناس و لیمو به مشام می‌رسد و رفته رفته جای خود را به یاس، سیکلامین، چوب بلوط و گشنیز می‌دهند و در انتها بوی مشک، سدر، چوب بلوط، چوب صندل، هل، دانه تونکا و چوب درخت برزیلی استشمام می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما