یاقوت کبود چه تاثیری در زندگی متولدین اسفند ماه دارد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای جهان باستان و قرون‌وسطی، یاقوت کبود آبی آسمانی نشان‌دهنده اوج امید و ایمان آسمانی بود و اعتقاد بر این بود که محافظت، اقبال خوب و بینش معنوی را به ارمغان می‌آورد. این سنگ ماه اسفند نماد قدرت، مهربانی و قضاوت عاقلانه بود.

یاقوت کبود چه تاثیری در زندگی متولدین اسفند ماه دارد؟

یاقوت کبود ، سنگ متولد اسفند

نام یاقوت کبود برگرفته از واژه یونانی Sappheiros به معنی آبی است. این گوهر، عضوی از خانواده کانی کوروندوم است و به نام یاقوت کبود شهرت دارد. این کانی درواقع یک اکسید آلومینیوم است که در سنگ‌های دگرگونی و آذرینی به‌صورت کریستالی یافت می‌شوند. یاقوت کبود با سختی بالا و رنگ خیره‌کننده‌اش همواره در طول تاریخ جزء سنگ‌های محبوب و باارزش بشمار می‌آمده است. یاقوت کبود یک سنگ بسیار پایدار و سخت با سختی ٩در واحد موهس است (دومین ماده‌ی سخت بعد از الماس با سختی١٠). از یاقوت کبود به‌عنوان سنگ خرد و سلطنت یاد می‌شود. یاقوت کبود همیشه با چیزهای مقدس در ارتباط بوده است و گوهر گوهرها محسوب می‌شود، جواهری که در تاریخ و سنت تقریباً هر مذهبی غرق‌شده است.

کریستال سنگ یاقوت کبود

برای جهان باستان و قرون‌وسطی، یاقوت کبود آبی آسمانی نشان‌دهنده اوج امید و ایمان آسمانی بود و اعتقاد بر این بود که محافظت، اقبال خوب و بینش معنوی را به ارمغان می‌آورد. این سنگ ماه اسفند نماد قدرت، مهربانی و قضاوت عاقلانه بود.

نیروهای جادویی یاقوت کبود، سنگ ماه اسفند 

یاقوت کبود یکی از بهترین سنگ‌های آرامش‌بخش است که به شما کمک می‌کند ذهن خود را متمرکز کنید و تنش روانی خود را برطرف کنید. برای از بین بردن افکار و تردیدهای ناخواسته عالی است، ذهن را به سمت شهود و زیبایی باز می‌کند که برای شما شادی را به ارمغان می‌آورد. یاقوت کبود ما را از “زندان‌های درونی” و رنج‌های روحی رهایی می‌دهد این می‌تواند کمک مؤثری در درمان روان رنجوری یا حتی روان‌پریشی باشد یاقوت کبود افسردگی را درمان می‌کند و از سردرگمی معمولی جلوگیری می‌کند و توانایی تصمیم‌گیری دقیق را برای فرد فراهم می‌کند. در صورت نیاز به انجام کارهای روزانه به حفظ نظم و انضباط بسیار مفید است. این سنگ ماه تولد اسفند با ترویج احساسات و انرژی مثبت، ارتباط بهتر با دوستان و خانواده را فراهم می‌کند و احساس بهتری خواهید داشت.

نگین یاقوت کبود

استفاده از این سنگ قیمتی باعث افزایش تولید اندورفین می‌شود که منجر به کاهش افسردگی، آرامش، توهمات و اختلالات روانی می‌شود. ازجمله مزایای استفاده از سنگ یاقوت کبود می‌توان به تمرکز، خرد، افکار روشن، تعادل، ثروت، رفاه، موفقیت و آرامش ذهن اشاره کرد.

توانایی یاقوت کبود در پاک‌سازی ذهن از طریق تحریک چاکرای گلو و چشم سوم ناشی می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا به سطوح عمیق‌تری از آگاهی دسترسی داشته باشید تا درک کامل‌تری از خود به دست آورید. یاقوت کبود نیز به‌عنوان نمادی از صداقت و کارآمدی در مورد مسائل حقوقی و اجرای عدالت در نظر گرفته می‌شود. مردم این بلور را با عشق، تعهد، وفاداری، ازدواج و دل‌بستگی مرتبط می‌دانند. به همین دلیل، انتخاب این سنگ آبی‌رنگ به‌عنوان حلقه نامزدی معمول است.

یاقوت کبود به‌عنوان یک سنگ حمایتی ذهن و خرد را در مدیران، وزیران و نویسندگان تحریک می‌کند و بینش و قضاوت درست را در روزنامه‌نگاران و وکلا افزایش می‌دهد. همچنین یاقوت کبود سنگ خوبی برای زنان تاجر و کارآفرینان زن است که آرزوی موفقیت بدون به خطر انداختن را دارند همچنین یک ابزار ایدئال برای هرکسی است که در پیاده‌سازی ایده‌های خود به کمک نیاز دارد و برای تکمیل امور نیاز به انرژی اضافی دارد. یاقوت کبود به کسانی کمک می‌کند که به‌راحتی تحت تأثیر نظرات دیگران قرار می‌گیرند. این سنگ متولد اسفند درک کامل‌تری از خود را ارتقا می‌بخشد و به فرد کمک می‌کند تا از نظرات و دانش خود اطمینان بیشتری داشته باشد و این حقایق را برای دیگران بیان کند. یاقوت کبود همچنین برای کسانی است که دارای عقده حقارت هستند، از معاشرت یا صحبت کردن می‌ترسند یا به آن‌ها گفته‌شده است که بی‌فایده هستند مثمر ثمر است. استفاده از سنگ یاقوت کبود می‌تواند بر ثروت شخصی تأثیر مثبت داشته باشد و به منابع درآمدی متعددی کمک کند.

ازنظر خواص درمانی فیزیکی، یاقوت کبود یک سنگ حمایتی عالی برای بهبود استحکام و تراکم استخوان است، به‌ویژه برای افرادی که در مراحل جراحی ترمیمی قرار دارند. انرژی سنگ یاقوت برای بیمارانی که مراحل بهبودی پس از جراحی را طی می‌کنند مفید و آرام‌بخش است. انرژی‌درمانی این کریستال همچنین برای افراد مبتلا به زوال عقل و بیماری آلزایمر نیز بسیار مفید است. یاقوت کبود بی‌خوابی را تسکین می‌دهد. مدت‌ها به‌عنوان درمان عفونت‌های چشم، بهبود بینایی و خون‌دماغ استفاده می‌شده، همچنین برای تسکین سردرد، تب، خونریزی بینی و مشکلات گوش ازجمله شنوایی، عفونت، عدم تعادل داخلی گوش و سرگیجه استفاده می‌شود. یاقوت کبود برای تیروئید، غده هیپوفیز، غدد متورم و در درمان مشکلات مربوط به گفتار و همچنین برای سیستم عصبی مفید است. در درمان اختلالات خونی، زوال عقل استفاده می‌شود. یاقوت کبود تأثیر بسزایی در هضم دارد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما