خانم ها بخوانند ؛ راز ست کردن جواهرات با لباس قرمز ، آبی و یاسی

طلا و جواهر اقتصاد 100: نحوه ست کردن جواهرات با لباس قرمز را یاد بگیرید.

خانم ها بخوانند ؛ راز ست کردن جواهرات با لباس قرمز ، آبی و یاسی

قرمز رنگ عشق، شجاعت و جسارت است و باعث می‌شود فردی که قرمز به تن می‌کند، با اعتمادبه‌نفس بالا به نظر برسد. برای اینکه لباس قرمز رنگ شما بیشتر به چشم بیاید، حتما باید اکسسوری درستی را برای آن انتخاب کنید. نحوه ست جواهرات با لباس قرمز اینگونه باید باشد.

یا باید زیورآلات مینیمالی را انتخاب کنید. یا برعکس، باید زیوری را انتخاب کنید که بدرخشید. پس می‌توانید برای ست کردن زیورآلات با لباس قرمز، رنگ سفید، کمی متالیک، گوشواره‌های آویز استفاده کنید.

نحوه ست کردن زیورآلات و انواع اکسسوری با لباس آبی

حال که کمی بالاتر صحبت از اهمیت رنگ‌ها در نحوه ست کردن زیورآلات با انواع لباس به میان آمد، بهتر است فرصت را غنیمت بشماریم و به این سوال لباس مجلسی آبی را با چه کفشی ست کنیم؟ اینگونه پاسخ دهیم.برای پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا، رنگ آبی را به جزئیات بررسی کنیم. رنگ آبی در دسته رنگ‌های سرد قرار می‌گیرد و طیف‌های رنگی بسیاری دارد که در این میان، آبی درباری یک رنگ بسیار شیک و لوکس است.

برای ست کردن زیورآلات با رنگ آبی می‌توانید از زیورآلات نقره یا گردنبند مهره‌ای قهوه‌ای نیز استفاده کنید. اما، برای انتخاب کفش مناسب با لباسی آبی رنگ، کفشی با رنگ مشکی یا رنگ‌های خنثی مانند کرم، شتری، سفید، بژ و نقره‌ای انتخاب مناسبی است. البته، می‌توانید از کفش‌های زنانه مجلسی طلایی پاشنه بلند بند دار هم استفاده کنید.

اکسسوری مناسب هر لباس

یکی دیگر از زیورآلاتی که نحوه استفاده از آن در پوشش شما باید هوشمندانه انتخاب شود گوشواره است. برای ست گوشواره با لباس بهتر است فرم صورت که در بالا به آن اشاره شد نیز توجه کنید. به‌طور مثال، زیورآلات ظریف و کلاسیک مانند گوشواره میخی الماس یا طرح الماس یا گوشواره‌های حلقه‌ای به همراه یک گردنبند آویز تقریبا با هر استایلی ست می‌شوند.

ست یاسی و سبز در یک استایل

یاسی رنگی است بسیار دلنشین، ملایم و ملیح و ترکیبی از بنفش با سفید است که برای فصل تابستان بسیار مناسب است و حس طراوت و زندگی را با خود به همراه می‌آورد. می‌توانید ست یاسی و سبز را یکی ملایم دیگری نوید زندگی است را در خرید کیف، کفش، شال و مانتو تابستانی به کار ببرید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما