اصول ست کردن جواهرات طلا و نقره با هم برای خانم های لاکچری

طلا و جواهر اقتصاد 100: قوانین مد و محدودیت آن با گذشت زمان شکسته می شود. از زمان های قدیم که طلا و نقره بسیار پرطرفدار بود تصور نمی شد که بتوان جواهرات این دو فلز را با هم استفاده کرد. اما در مد و استایل خای جدید این مورد هم استقبال می ود و محدودیت ها از بین رفته است.

اصول ست کردن جواهرات طلا و نقره با هم برای خانم های لاکچری

اگر از طرفداران جواهرات هستید، می دانید که قوانین ناگفته ای وجود دارد که بهتراست رعایت کنید وهیچ کس دقیقاً نمی داند که این قوانین از کجا آمده است. یکی از این قوانین مربوط به استفاده جواهرات طلا و نقره با هم است. برای زمان طولانی، طرفداران جواهرات مجبور بودند از بین این دو فلز زیبا یکی را انتخاب کنند تا از اصول ست کردن جواهرات پیروی کنند. ولی با گذشت زمان این قوانین تغییر کرده است و اگر از طرفداران مد وفشن هستید، می دانید که هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید در دنیای مد انجام دهید وجود ندارد. در این مقاله، شما بیشتر با نحوه و چرا باید به راحتی جواهرات طلا و نقره را با هم بپوشید، آشنا خواهید شد.

ما همیشه به دنبال این هستیم که استایل خود را از نظر رنگ ومدل لباس، با هم هماهنگ کنیم وهنگام استفاده از جواهرات طلا و نقره در کنار هم، این کار نباید تفاوتی داشته باشد. همانطور که این کار را با لباس خود انجام می دهیم، مطمئناً می توانیم آن را با جواهرات خود نیز انجام دهیم.

توجه به شکل و رنگ جواهرات

اولین و مهمترین موردی که باید به خاطر بسپارید قسمت های تمرکز برای جواهرات هستند که شامل گوش ها، گردن، مچ دست ها و انگشتان است. اینها بهترین نواحی برای نشان دادن یک جواهر زیبا بسته به نوع لباس شما هستند.

توصیه می شود جواهرات خود را بر اساس طرح و طیف رنگ مناسب انتخاب کنید. شما نباید طرح یا رنگ هایی را استفاده کنید که بسیار در تضاد با یکدیگر باشند. به عنوان مثال، اگر موضوع هندسی را انتخاب می کنید، جواهرات نقره و طلا را که دارای این اشکال هستند از مجموعه جواهرات خود انتخاب کنید. سپس ببینید که چگونه ازلحاظ ترکیب رنگ با هم ست می شوند.

هنگام ست کردن جواهرات، ابتدا قسمتی که می خواهید روی آن تمرکز کنید را مشخص کنید. این قسمتی از بدن شما مثل گردن، گوش، مچ دست یا انگشتان است که می خواهید با آن جلب توجه کنید. اگر گردن شما ناحیه تمرکز شما است، می توانید چند گردنبند با طول های مختلف که طلا یا نقره باشند را برای آن انتخاب کنید.

به این ترتیب، می توانید گوشواره های ترکیبی استفاده کنید یا این که به دو یا سه النگو با رنگ های مختلف مانند طلای زرد و طلای سفید و رزگلد بسنده کنید. ترکیب جواهرات طلا ونقره به شما و دیگران زیبایی و ترکیب رنگ مناسبی می دهد.

نکاتی درباره نحوه استفاده از طلا و نقره با هم

جواهرات طلا و نقره دارای مزایای باورنکردنی هستند. طلا یک فلز زیبا است و ظرافت و زیبایی را نشان می دهد. از زمان تمدن اولیه وجود داشته است و امروزه جواهرات طلای شیکی وجود دارند. از طرف دیگر، جواهرات نقره ای سرد، با دوام، مقرون به صرفه و همه کاره هستند. این به شما امکان می دهد بدون هزینه ی زیاد، ظاهری پر زرق و برق داشته باشید.

امروزه اگر از هر جواهرفروشی دیدن کنید، به احتمال زیاد قطعات ترکیبی پیدا خواهید کرد. واقعیت این است که جواهرات نقره ای، وقتی با طلای ترکیب می شود، همیشه یک ترکیب زیبا و شیک ایجاد می کند.

ازجواهرات باکیفیت استفاده کنید

یک قاعده کلی هنگام ترکیب جواهرات طلا و نقره این است که همیشه با کیفیت ترین اقلام را در بازار خریداری کنید. اگر می خواهید دو جواهر متفاوت برای یکدیگر مکمل باشند، مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارند. برای طرفداران طلا، کیفیت همیشه حرف اول را می زند. اکنون که بسیاری از مردم جواهرات نقره را جایگزین ارزان تری می دانند، کیفیت را نادیده می گیرند که می تواند ظاهر کلی را تحت تاثیر قرار دهد. اگر می خواهید با استفاده از طلا و نقره در کنار هم ترکیب خاصی ایجاد کنید، مطمئن شوید که بهترین جواهرات را انتخاب می کنید.

زیاده روی نکنید

همیشه وسواس برای پوشیدن بیشتر ترکیب جواهرات وجود دارد اما هنگام پوشیدن جواهرات طلا و نقره در کنار هم باید از این کار خودداری کنید. به جای شلوغی بیش از حد زیورآلات خود با چند قطعه طلا و نقره، روی چند قسمت کلیدی تمرکز کنید تا ایده ترکیب را امتحان کنید. به عنوان مثال، گردن، مچ دست و گوش شما در صورت داشتن قطعات طلا و نقره برای پوشیدن، محدوده ی مناسبی برای تمرکز است.

رنگ های دیگری هم به ترکیب طلا و نقره اضافه کنید

بعد ازاین که در ترکیب طلا و نقره تعادل را رعایت کردید، می توانید با افزودن یک رنگ دیگر، جلوه ی خاصی به ظاهر خود ببخشید. به خاطر داشته باشید که بهترین رنگ باید هم طلا و هم نقره را تکمیل کند. به عنوان مثال، حلقه هایی که الماس سیاه دارند، می توانند به راحتی ظاهر شما را جذاب کنند.

به سراغ اندازه وطراحی مشابه بروید

قطعاتی که انتخاب می کنید باید دارای تم و اندازه مشابه باشند. شما می توانید گردنبند طلا و نقره را با هم بپوشید، اما اگر انواع زنجیر به یکدیگر برخورد کنند، ظاهر خوبی نخواهد داشت. به عنوان مثال، جفت کردن یک زنجیر طرح توپ با زنجیرطرح طناب ایده چندان خوبی نیست. در عوض، انواع مشابهی از زنجیرهای نقره و طلا را انتخاب کنید و آنها را زیرکانه لایه بندی کنید تا ظاهر جذابی ایجاد شود. این بهترین راه برای ایجاد تعادل است و به نظر نمی رسد که نقره را به دلیل کمبود گزینه های بیشتر طلا استفاده کرده اید.

از سبک های مختلف برای ترکیب طلا و نقره ایده بگیرید

اگر آنقدر جسور نیستید که بتوانید ترکیب های مختلف طلا و نقره را امتحان کنید، به دنبال ایده گرفتن باشید و یاد بگیرید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.به دنبال سبک های متفاوتی باشید و آن را با استفاده از جواهرات ایجاد کنید. همچنین می توانید حلقه های طلا و نقره را با هم استفاده کنید این گونه که یا درکنارهم در یک انگشت یا در انگشتان مختلف. این کاردر بین جوانان بسیار محبوب و ترند است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما