عکس هایی خاص از ست زیبای جنیفر لوپز با جواهرات لاکچری

طلا و جواهر اقتصاد 100: جنیفر لوپز ترانه سرا، بازیگر و کارگردان معروف آمریکایی می باشد.

عکس هایی خاص از ست زیبای جنیفر لوپز با جواهرات لاکچری

گران قیمت ترین جواهرات جنیفر لوپز

 او فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرده است. این خواننده معروف تاکنون سه بار ازدواج کرده و دو فرزند دارد. هم اکنون الکس رودریگز شریک زندگی او است. جنیفر لوپز بیشتر جواهرات خود را با لباس هایش ست می کند که این موضوع توجه مدگرایان امروز را به خود جلب کرده است. 

jennifer-lopez-jewelry-5

jennifer-lopez-jewelry-4

jennifer-lopez-jewelry-2

jennifer-lopez-jewelry-1

 

jennifer-lopez-jewelry

یکی از پر سروصداترین سلبریتی های آمریکایی با نام جنیفر لین لوپز و نام مستعار جِی لو (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) در زمینه خوانندگی و بازیگری و نیز رقصندگی شهرت زیادی دارد. در زمینه طراح مد نیز معروف است. بیشتر زیورآلات خود را با سبکی خاص طراحی کرده و با لباس هایش ست می‌کند، این موضوع بسیار مورد توجه مدگرایان امروزی قرار گرفته است.

ترکیب طلا و الماس در گوشواره‌های گرد و یا گردنبند خاص ماری شکل و نیز ترکیب نقره و الماس با لباس‌های همرنگ آن جلوه خاصی به تیپ این سلبریتی بخشیده است همچنین او در طراحی زیور آلات خود از ترکیب نقره و بدلی جات نیز استفاده می‌کند و دستبند‌هایی با طرح‌های نوین و جالب را با لباس‌هایی به رنگ سفید و یا نقره‌ای ست می‌کند.

جنیفرلوپز در بهره‌گیری از زیورآلات طلا با لباس‌هایی به رنگ بژ و یا طلایی بیشتر استفاده کرده و جلوه بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

نخستین نقش اساسی وی در فیلم «در رنگ‌های زنده» (محصول ۱۹۹۱) رقم خورد و چندی بعد نیز نخستین فیلم سینمایی که در آن نقش اول را داشت، با نام سلنا به اجرا درآمد. این فیلم در خصوص هنرمندی آمریکایی به نام سلنا ساخته شده بود. فیلم بعدی‌اش که بر شهرت وی افزود، خارج از دید بود که بابت بازی در آن دستمزدی معادل یک میلیون دلار دریافت کرد. جنیفر لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به نخستین بازیگر زن لاتین‌تبار تاریخ سینما شد که تا آن سال چنین دستمزد بالایی را برای بازیگری دریافت کرده بود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما