تلویزیونی که به همه سطوح می چسبد

اقتصاد100- فناوری های جدید در حوزه لوازم خانگی بویژه تلویزیون ها به طرز عجیبی رو به افزایش است از مدل های غول پیکر و بی سیم گرفته تا مدل هایی که کلیه سطوح می چسبند.

تلویزیونی که به همه سطوح می چسبد

به گزارش گروه لوازم خانگی،بزرگترین دلیلی که بیشتر افراد علاقه ای به نصب تلویزیون روی دیوار ندارند و ترجیح می دهند که از میز تلویزیون و پایه استفاده کنند، این است که نصب تلویزیون نیاز به دریل کاری دارد و این موضوع و همچنین آویزان شدن سیمها، خانه را به هم می ریزد.

تلویزیون ویژه ای در راه بازار است که می تواند بدون نیاز به هیچ کار اضافه ای، به همه سطوح ازجمله پنجره و دیوار بچسبد و مطمئنا ازآن استقبال می شود.

تلویزیون سنسور

تلویزیون بی سیم(وایرلس) Displace می تواند بدون پایه به هر دیوار یا سطحی متصل شود. این تلویزیون 55 اینچی OLED 4K ، از فناوری خلاء حلقه فعال(active-loop vacuum) برای مکش و چسبیدن در محل استفاده می‌کند. این مکانیسم با هر سطح صافی کار می کند و حتی اگر مانند دیوار، خشک و صاف باشد و بافت چندانی نداشته باشد، باز هم می تواند به راحتی به این سطح بچسبد.برای جدا کردن تلویزیون از دیوار یا سایر سطوح هم باید یک دکمه که در دو طرف تلویزیون وجود دارد را فشار دهید، نگه دارید و منتظر بمانید تا حلقه های خلاء به آرامی از هم جدا شوند.گفتنی است که استارتاپ Displace دسته‌هایی را در قاب تعبیه کرده تا بلند کردن تلویزیون را آسان‌تر کند. این تلویزیون همچنین دارای چهار باتری داخلی قابل تعویض است که نیاز به سیم برق را از بین می‌برد، بنابراین لازم نیست قبل از اینکه بتوانید دوباره تلویزیون خود را تماشا کنید، منتظر بمانید تا یک باتری شارژ شود.

گفته می شود کاربران با تماشای شش ساعت تلویزیون در روز، به مدت یک ماه می توانند از باتری ها استفاده کنند.

ازآنجاکه پردازش بسیار سنگینی هم در این تلویزیون انجام نمی شود به همین دلیل می تواند بدون وجود سیم برق و تنها با استفاده از باتری، کار کند.جالب است بدانید که هیچ دستگاه کنترلی برای تلویزیون Displace ارائه نشده وتنها راه تعامل با تلویزیون، ژست های حرکتی دست است.بنابراین باید با استفاده از حرکات دست به تلویزیون فرمان دهیم که خاموش و روشن شود یا صدا کم و زیاد شود. برای مثال، بالا نگه داشتن کف دست در حین پخش، نمایش را متوقف می‌کند، در حالی که استفاده از دو دست برای تقلید یک حرکت کششی، می‌تواند بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی نمایش صفحه تلویزیون را تغییر بدهد. اما برای این تعامل، یک دوربین پاپ آپ 4K  در بالای قاب تلویزیون تعبیه شده است و می تواند حرکات دست شما را متوجه شود.

این تلویزیون ها همچنین مجهز به فناوری تشخیص چهره هستند بنابراین اگر چند تلویزیون در اتاق های مختلف داشته باشید، در حال جابجا شدن بین اتاق ها می توانید همچنان محتوای در حال پخش را دنبال کنید چراکه این محتوا می تواند از یک تلویزیون به تلویزیون دیگر منتقل شود.برای این کار هم تنها کافی است انگشت شست خود را به سمت دوربین بگیرید، به این ترتیب حالتی فعال می‌شود که بتوانید محتوا را در حین قدم زدن در خانه در اتاق‌های مختلف دنبال کنید. به گفته سازندگان این محصول، اگر چهار تلویزیون 55اینچی، را خریداری کنید، می توانید آنها را کنار هم قرار دهید تا یک تلویزیون 110 اینچی 8K داشته باشید.

پیش بینی قیمت تلویزیون Displace،3000 دلار است که قیمت بالایی محسوب می شود. در حال حاضر تنها 100 دستگاه برای پیش‌ فروش در دسترس است و این شرکت اعلام کرده است که ارسال این تلویزیون ها از ماه دسامبر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما