تغییر چهره باورنکردنی و ناگهانی ریحانه پارسا + جدیدترین عکس از خانم بازیگر با دوست زیباتر از خودش!

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری تازه، از تغییر چهره باورنکردنی و ناگهانی اش در اینستاگرام رونمایی کرده است.

تغییر چهره باورنکردنی و ناگهانی ریحانه پارسا + جدیدترین عکس از خانم بازیگر با دوست زیباتر از خودش!

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران است. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده است. ریحانه پارسا اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. ریحانه پارسا تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما به دلیل مهاجرت به ترکیه و حواشی که برای خود به وجود آورد باعث ممنوع الکاری خود در ایران شد. ریحانه پارسا در حال حاضر در ترکیه زندگی می کند.

دو سال قبل بود که ریحانه پارسا ایران را به مقصد ترک کرد. اما ابتدا مدعی شد که برای فیلمبرداری فیلم کوتاه تازه اش به این کشور سفر می کند.بعد مشخص شد که او برای همیشه از ایران خارج شده و قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

یک سال بعد هم ریحانه پارسا تصویری منتشر کرد که نشان می دهد به شدت لاغر شده و برخی ادعای بیماری اش را مطرح کردند. اما بعدا این ادعا تکذیب شد.

حالا او تصویری منتشر کرده که حکایت از تغییر چهره و چاق شدن ناگهانی صورت اش دارد.

ریحانه پارسا

منبع:وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما