اولین عکس ها از معشوقه پنهانی و 18 ساله پارسا پیروزفر + بیوگرافی بهاره مصدقیان

در ادامه بیوگرافی بهاره مصدقیان بازیگر سینما و تئاتر و نامزد پنهانی پارسا پیروز فر را مشاهده می کنید.

اولین عکس ها از معشوقه پنهانی و 18 ساله پارسا پیروزفر + بیوگرافی بهاره مصدقیان

 بهاره مصدقیان بازیگر زن ایرانی تئاتر است که سابقه چند سال فعالیت هنری در عرصه هنرهای نمایشی دارد. او اخیرا در استوری ایسنتاگرامش افشاگری کرده است که 8 سال است که با پارسا پیروز فر رابطه عاطفی و پنهانی دارد اما در طی این سال ها پارسا پیروز فر بار ها به او خیانت کرده است و او دیگر نمی خواهد رابطه با پارسا را ادامه دهد. برای همین هم قصد داشت با گذاشتن چند استوری آبروی او را نیز ببرد!

بهاره مصدقیان بازیگر زن تئاتر از سال 1384 وارد عرصه تئاتر شد. از سن دقیق او اطلاعاتی در دسترس نیست.

 بهار مصدقیان

نمایش "پرتقال های کال" به نویسندگی سینا آذین و کارگردانی صابر ابر که در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد از کارهای معروف اوست.

یکی از مواردی که در بیوگرافی بهاره مصدقیان به چشم می‌خورد، همکاری او با پارسا پیروزفر در چندین تئاتر است.

بهار مصدقیان

این بازیگر زن و پارسا پیروزفر با یکدیگر چندین همکاری در تئاتر داشته‌اند که از میان آنها میتوان به تئاترهای ملاقات و یک روز تابستانی، به کارگردانی پارسا پیروزفر اشاره کرد.

همچنین بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر در تئاتر «ماتریوشکا» که آقای بازیگر در آن نقش کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر را برعهده داشت، دستیار طراح صحنه و لباس بود.

در مورد نقش بهاره مصدقیان در چشم باد سوالاتی پیش آمده که با بررسی دقیق تر لیست بازیگران این سریال پارسا پیروزفر نامی از او در میان بازیگران سریال ثبت نشده بود و احتمالا اگر در این سریال حضور داشته، نقش بازیگری نداشته است. این بازیگر ادعاهای جنجالی علیه پارسا پیروزفر مطرح کرده است که هنوز واکنشی از او ندیده ایم.

بهار مصدقیان

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما