شرکت سرمایه­ گذاری صدرتأمین

شرکت سرمایه­ گذاری صدرتأمین

شرکت سرمایه­ گذاری صدرتأمین در سال 1378 ، با سرمایه ثبتی یک میلیارد ریال ، تحت پوشش شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی (شستا) به عنوان یکی از هلدینگ های تخصصی در حوزه صنایع کاشی وسرامیک در قالب سهامی خاص تاسیس شد. در سال 1387 و با توجه به سند چشم­ انداز شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی (شستا) ، جهت­ گیری جدیدی برای هلدینگ صدرتامین تعیین و ورود به حوزه صنعت کانی­های فلزی و غیرفلزی در دستور کار این هلدینگ قرار گرفت. این شرکت با نماد «تاصیکو» روی تابلو بازار دوم بورس تهران حضور دارد.

صنایع معدنی در کنار پتروشیمی جز صنایع استراتژیک کشور محسوب می شود و به دلیل مزیت نسبی ایران و میزان ذخایر قابل توجه کشور ، این صنعت در دسته ی صنایع برتر و پیشرو در اقتصاد ملی می باشد. معدن و صنایع وابسته به آن حاشیه سود بسیار مناسبی نسبت به سایر صنایع دارد و تداوم رشد آن همواره در ایران و جهان قابل ملاحظه است.

چشم انداز

"شرکتی سرآمد و رقابتی در حوزه کسب و کارهای متعارف و پیشرو در حوزه کسب و کارهای نوین در زنجیره ارزش معدن و صنایع معدنی در تراز ملی و منطبق بر موازین توسعه پایدار"

برای نیل به چشم­ انداز ترسیم شده، رعایت نکات کلیدی و پایش و ارتقای مستمر ویژگی­های شخصیتی شرکت ضروری است. مهمترین ویژگی­ های این شرکت عبارتند از: ارزش ­گرایی، آینده­ نگری، واقع­ گرایی، جامع­ نگری و چالشی بودن.

ماموریت

"خلق ارزش پایدار در زنجیره معدن و صنایع معدنی با استفاده از فناوری­ های بهینه و نوین به منظور حداکثرسازی ثروت و منافع سهامداران و ذینفعان"

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما