وضعیت بندر شهید رجایی داد مخبر را درآورد

اقتصاد 100 - معاون اول رییس جمهور گفت: مسیرهای ترانزینی از کشورهای CIS و روسیه در حال باز شدن است و بندر شهید رجایی باید یک آمادگی و گسترشی داشته باشد.

وضعیت بندر شهید رجایی داد مخبر را درآورد

به گزارش گروه حمل و نقل اقتصاد 100، معاون اول رییس جمهور گفت: ظرفیت بندر شهیدرجایی ظرفیت خوبی است اما کافی نیست و باید یک توسعه جدی پیدا کند و کشور به لحاظ ترانزیتی موقعیتی استثنایی دارد.

محمد مخبر امشب پس از بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی، افزود: موضوع بازدید از طرح‌های سفر رییس جمهور به بشاگرد و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این سفر دنبال کردیم که الحمداله بخش زیادی از این قول و قرارها و مصوبات عمل شده بود و بخشی که عمل نشده نیز تا پایان سال تأمین اعتبار خواهد شد.

وی با بیان این که بشاگرد، استعداد خروج از محرومیت را دارد و هم مردم خوب، فعال و دلسوز و فرزندان مستعدی دارد و بشاگرد به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید توسط بشاگردی‌ها ساخته شود، گفت: این استعداد در بشاگرد وجود دارد و کم و کسری‌هایی هم وجود داشت که تصمیمات آنجا گرفته شد.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: در رابطه با وضعیت کالاهای اساسی و ظرفیت بندر بازدیدی داشتیم و ظرفیت بندر ظرفیت خوبی است اما کافی نیست و باید یک توسعه جدی پیدا کند و کشور به لحاظ ترانزیتی موقعیتی استثنایی دارد و این مسیرهای ترانزینی از کشورهای CIS و روسیه در حال باز شدن است و اینجا باید یک آمادگی و گسترشی داشته باشد و ما هم دنبال می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما