چگونه آشپزخانه نقلی خود را منظم و خلوت نگه داریم؟

یکی از بخش های مهم هر خانه، آشپزخانه به عنوان قلب خانه است؛ جایی که کدبانوها غالبا ساعت های نسبتا زیادی را در آن سپری می کنند بنابراین نوع دکور و مرتب بودن این فضا از اهمیت زیادی برخوردار است.

چگونه آشپزخانه نقلی خود را منظم و خلوت نگه داریم؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، شما با نظم و ترتیب مناسب می توانید در کمترین زمان ممکن هرچه را که نیاز دارید را پیدا کنید و وقتتان صرف جستجو برای یک ادویه، یک ظرف یا دستکش و... هدر نرود.

این موضوع برای بانوان شاعل که زمان کمتری هم برای آشپزی دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است.اگر آشپزخانه شما کوچک است حتما سعی کنید در خرید لوازم خانگی دقت کنید تا فضای زیادی اشغال نکنند.

آشپزخانه نقلی1

چسبیده بودن لوازم خانگی به یکدیگر هیچ حس خوبی به شما یا میهمانان نمی دهد. یادتان باشد که یخچال فریزر، اجاق گاز و سینک باید به حالت مثلث شکل نسبت به همدیگر قرار بگیرند چراکه بیشترین تردد شما هنگام آشپزی به همین سه منطقه منتهی می شود. این مدل چیدمان می تواند به شما کمک زیادی کند تا راحت تر آشپزی کنید، ظرف ها را بشویید و همزمان سریال مورد علاقه تان در سالن را هم دنبال کنید.

تمیزی و خلوت بودن فضای کنار سینک و اجاق گاز در مرتب به نظر رسیدن فضای آشپزخانه اهمیت زیادی دارد.

 دیگر زمان آن گذشته که پشت شیر ظرفشویی آشپزخانه سینی قرار دهید یا آبچکان های پراز ظرف بالای سینک، ظاهر آشپزخانه را شلخته به نظر برساند. این ظروف را می توانید درون کابینت ها جای بدهید.کانتر آشپزخانه را به موزه تبدیل نکنید، لازم نیست هرچه وسایل تزئینی یا وسایل برقی دارید را روی کانتر بچینید.

سادگی و خلوت بودن این فضا می تواند بسیار آرامش بخش باشد به شرطی که یک گلدان گل طبیعی زیبا روی آن قرار بدهید.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما