استقبال کاربران از ویژن پرو؛ فروش هدست اپل ظاهراً به 180 هزار دستگاه رسیده است

اقتصاد ۱۰۰ - تنها سه روز پس از شروع پیش‌فروش هدست ویژن پرو، ظاهراً اپل توانسته به رقم فوق‌العاده فروش 180 هزار دستگاه برسد.

استقبال کاربران از ویژن پرو؛ فروش هدست اپل ظاهراً به 180 هزار دستگاه رسیده است

به گزارش گروه دانش و فناوری، پیش‌فروش هدست ویژن پرو روز جمعه آغاز شد. این هدست در سه نوع پیکربندی حافظه داخلی با قیمت‌های مختلف فعلاً در ایالات متحده برای پیش‌خرید در دسترس است. اکنون  «مینگ-چی کو» ، تحلیلگر مسائل اپل تخمین می‌زند که پیش‌فروش اولین هدست اپل یک موفقیت خارق‌العاده بوده و تاکنون احتمالاً به  180 هزار  واحد رسیده است. البته این موفقیت بدین معنا نیست که این روند در طول هفته‌ها و ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

براساس تخمین‌های مینگ-چی کو، پیش‌فروش ویژن پرو بین 160 هزار تا 180 هزار واحد بوده است. با توجه به اینکه او قبلاً گفته بود موجودی اولیه این شرکت بین 60 هزار تا 80 هزار واحد خواهد بود، دستیابی به این میزان فروش چشمگیر است. همچنین زمان تحویل سفارش‌های جدید برای این هدست بین پنج تا هفت هفته است، بنابراین همان‌طور که قبلاً در مطلبی به شما گفته بودیم، این سفارش‌ها از اواخر اسفند به دست مشتریان می‌رسد.

پیش‌فروش هدست ویژن پرو

موفقیت اولیه ویژن پرو اپل تضمین نمی‌کند که این هدست در طول سال نیز محبوب بماند؛ مینگ-چی کو دراین‌باره به برخی نگرانی‌ها اشاره می‌کند. او جدیدترین محصول کوپرتینویی‌ها را با محبوبیت مدل‌های آیفون مقایسه می‌کند، زیرا آیفون‌ها بلافاصله پس از پیش‌فروش به فروش خود ادامه می‌دهند و البته به‌سرعت تحویل داده می‌شوند. درحالی که زمان ارسال ویژن پرو شاید چند هفته به طول بینجامد. همچنین برخلاف ویژن پرو، در فرایند فروش آیفون‌ها، 24 تا 48 ساعت پس از پیش‌فروش، نرخ سفارش‌ها افزایش پیدا می‌کند که نشان‌دهنده قوت تقاضا است.

ویژن پرو در وضعیت فعلی برای مصرف‌کننده‌های معمولی در نظر گرفته نشده است؛ نداشتن اپلیکیشن‌های مهمی مانند اسپاتیفای، یوتوب یا نتفلکیس و قیمت بالای آن مانع استقبال عموم کاربران می‌شود. اگرچه طبق گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، اپل ممکن است در آینده مدل ارزان‌تر  1500 تا 2500 دلاری  را نیز عرضه کند.

مینگ-چی کو معتقد است رسیدن فروش ویژن پرو به 500 هزار واحد چندان دور از ذهن نیست، البته باید این هدست پیش از مراسم WWDC 2024 در خارج از ایالات متحده نیز عرضه شود.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما