ایران در رتبه نخست اختلال اینترنت قرار دارد

اقتصاد ۱۰۰ - کمیسیون اینترنت و زیرساخت انجمن تجارت الکترونیک تهران در آخرین گزارش خود اعلام کرد ایران در اختلال اینترنت سرآمد جهان است.

ایران در رتبه نخست اختلال اینترنت قرار دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری، کمیسیون اینترنت و زیرساخت انجمن تجارت الکترونیک تهران اولین بار تیر ماه 1402 گزارشی از کیفیت اینترنت ایران اعلام کرد. دومین گزارش این سازمان صبح امروز در اتاق بازرگانی تهران ارائه شد. در این گزارش اختلال اینترنت ، سرعت و کیفیت آن بررسی و در نامه‌ای رسمی به ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوط ابلاغ گردید.

در دومین گزارش کمیسیون اینترنت و زیرساخت انجمن تجارت الکترونیک تهران، ایران به عنوان رتبه نخست در اختلال اینترنت معرفی شد. در این گزارش آمده که: «همانطور که مشخص است ایران با میانگین حدود 48 درصد وبسایت دارای اختلال، پس از چین با میانگین حدودی 47 درصد به عنوان اولین کشور با بیشترین اختلال اینترنت در 9 ماه اخیر است.»

ایران در رتبه نخست اختلال اینترنت قرار دارد

بر همین اساس لیستی منتشر شده که در جایگاه نخست اختلال اینترنت، ایران دیده می‌شود. این در حالی است که حتی باقی کشور‌هایی که در این لیست قرار دارند در تمامی طول سال به اینترنت دسترسی داشته‌اند.

 

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما