معاون رئیسی در کوبا: اینجا اینترنت ضعیف است ولی پیام رسانهای داخلی عالی!

معاون علم، فناوری و دانش بنیان رئیس‌جمهور که به‌عنوان نماینده ایران در اجلاس سران گروه ۷۷ در کوبا به سر می‌برد، با انتشار ویدئویی در صفحه ویراستی خود از کیفیت تماس تصویری پیامرسان‌های داخلی حتی در کشور کوبا که زیرساخت اینترنتی ضعیفی دارد، تشکر کرد.

معاون رئیسی در کوبا: اینجا اینترنت ضعیف است ولی پیام رسانهای داخلی عالی!

به گزارش اقتصاد100، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علم، فناوری و دانش بنیان رئیس جمهور که به‌عنوان نماینده ایران در اجلاس سران گروه ۷۷ در کوبا به سر می‌برد، با انتشار ویدئویی در صفحه ویراستی خود از کیفیت تماس تصویری پیامرسان‌های داخلی حتی در کشور کوبا که زیرساخت اینترنتی ضعیفی دارد تشکر کرد و نوشت:

پیشرفت پیامرسان های ایرانی حقیقتا قابل تقدیر است. در اجلاس گروه ۷۷ و چین در کوبا، با دکتر زارع پور عزیز تماس گرفتم برای خداقوت و تشکر از حمایت و پشتیبانی از محصول و فناوری ایرانی.با وجود زیرساخت بسیار ضعیف شبکه اینترنت در کوبا، ارتباط صوتی و تصویری با ایران به راحتی و خوبی تمام بود.

 

 

 

روزهای گذشته عزت الله ضرغامی وزیر میراث و فرهنگی کشور با اشاره به ضفر بازیکنان النصر به ایران، به پیامرسان های داخلی کنایه زده بود که این موضوع با  واکنش وزیر ارتباطات هم همراه شد. زارع‌پور در ویراستی در پاسخ به او نوشت:

«سکوهای بومی، دارایی دیجیتال ملّی کشورها محسوب می‌شوند.ما جزو معدود کشورهای دارنده سکوهای باکیفیت بومی هستیم و این یک افتخار بزرگ است که مسئولین هم حتماً به آن افتخار می‌کنند.سال گذشته در سفر به کره جنوبی، وزیر ارتباطاتشان با افتخار مرا دعوت کرد که از طریق سکوی کره‌ای kakaotalk با هم در ارتباط باشیم.»

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما