ویوو ایکس فولد 3 سبک ترین گوشی تاشو جهان خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - چینی‌ها در تلاشند تا گوشی‌های تاشو با وزن کمتر بسازند و در حال حاضر هم آنر مجیک V2 عنوان سبک‌ ترین گوشی تاشو جهان را دارد. اما با توجه به اطلاعات جدیدی که در خصوص گوشی تاشو ویوو منتشر شده، احتمالا ویوو ایکس فولد 3 این جایگاه را از گوشی آنر برباید.

ویوو ایکس فولد 3 سبک ترین گوشی تاشو جهان خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری، در حال حاضر آنر مجیک V2 با وزن 231 گرم، سبک‌ترین گوشی تاشو جهان محسوب می‌شود. با این حال، نشانه‌هایی وجود دارد که احتمالا گوشی Vivo X Fold 3 که قرار است در سه ماه اول امسال عرضه شود، عنوان سبک‌ترین گوشی تاشو را به خود اختصاص دهد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ویوو به زودی یک مراسم معرفی برگزار خواهد کرد و در آن دست کم از سه محصول جدید خود از جمله Vivo X100s، تبلت Vivo Pad 3 و سری Vivo X Fold 3 رونمایی کند. انتظار می‌رود که X Fold 3 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و ایکس فولد 3 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود.

ویوو ایکس فولد 3

افشاگر معروف Digital Chat Station در وبیو پستی منتشر کرده و در آن مدعی شده که این گوشی تاشو ابعاد 5 میلی‌متر در حالت باز شده و 10.5 میلی‌متر در حالت تاشده دارد. همچنین وزن این گوشی را بین 220 گرم و 229 گرم اعلام کرده است.

این منبع اطلاعاتی پیش از این ادعا کرده بود که Vivo X Fold 3 یک دستگاه نازک و سبک خواهد بود و این جزئیات جدید مربوط به مدل ایکس فولد 3 است و نه مدل پرو. احتمالا مدل استاندارد برخی از ویژگی‌های مدل پرو از جمله دوربین تله‌فوتو پریسکوپی، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و شارژ بی‌سیم را نداشته باشد.

با وجود تمام این‌ها، احتمالا این محصول که قرار است قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد، به سبک‌ترین گوشی تاشو بدل شود.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما