هواوی Enjoy 70 با باتری 6000 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

اقتصاد ۱۰۰ - هواوی Enjoy 70 به عنوان نسل جدید گوشی‌های اقتصادی هواوی با باتری 6هزار میلی‌آمپرساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی باکیفیت معرفی شد.

هواوی Enjoy 70 با باتری 6000 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

به گزارش گروه دانش و فناوری، هواوی Enjoy 70 جدیدترین گوشی این غول چینی است که یک گوشی اقتصادی با مشخصات سخت‌افزاری مناسب است و آمده سهم عمده‌ای در فروش گوشی‌های هوشمند اقتصادی داشته باشد. نقطه قوت گوشی جدید هواوی در باتری حجیم آن است که با ظرفیت 6000 میلی آمپرساعتی می‌تواند بیش از 2 روز دوام بیاورد.

اما از نقاط ضعف آن می‌توان به نمایشگر بی‌کیفیت و استفاده از برش قطره‌ای قدیمی و نامرسوم اشاره کرد. البته با درنظر گرفتن قیمت 195 دلاری در بالاترین کانفیگ، نمی‌توان انتظار بیشتری از این محصول داشته باشیم. در ادامه نوشته با معرفی گوشی اقتصای هواوی همراه ما باشید.

هواوی Enjoy 70 با نمایشگر ضعیف معرفی شد

هواوی جدیدترین تلاش خود در ساخت یک گوشی اقتضادی را به ثمر نشاند و Enjoy 70 را با نمایشگر LCD، باتری 6هزار میلی‌آمپرساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی کرد.

کیفیت نمایشگر Enjoy 70 اچ دی پلاس و اندازه آن 6.67 اینچ است و در بخش دوربین سلفی نیز از مدی برش قطره‌ای به جای حفره زیر نمایشگر استفاده کرده است که دیگر مرسوم نیست.

فلب تپنده Enjoy 70 را یک پردازنده 8هسته‌ای Kirin 710A ساخت مدیاتک تشکیل می‌دهد که همراه با حداکثر حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که هواوی به میزان رم مورد استفاده در این گوشی اشاره‌ای نکرده است. همچنین هواوی Enjoy 70 مجهز به سیستم‌عامل HarmonyOS 4 شده است.

هواوی Enjoy 70 با نمایشگر ضعیف معرفی شد

در بخش دوربین هواوی از یک ماژول دوربین دوگانه در این گوشی استفاده کرده که لنز اصلی دارای کیفیت 50 مگاپیکسل است و دوربین ماکرو نیز 2 مگاپیکسلی است.

گوشی جدید هواوی به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است که در لبه کناری گوشی و بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. اما نکته جالب، دکمه اختصاصی دیگری به نام Enjoy X است که در لبه دیگر گوشی خودنمایی می‌کند و می‌توان بوسیله آن عملکردهای مختلفی ازجمله لیست اپ‌های براستفاده توسط کاربر با فشردن یکبار دکمه و با نگه داشتن آن می‌توان برنامه‌ها به طور مستقیم اجرا کرد.

این گوشی در بخش باتری از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که برای شارژ شدن نیاز به شارژر 22.5 واتی دارد که درون جعبه دستگاه قرار گرفته است.

هواوی Enjoy 70 با نمایشگر ضعیف معرفی شد

قیمت Enjoy 70

نسخه پایه این گوشی دارای حافظه 128 گیگابایتی است که قیمتی معادل 170 دلار برای آن تعیین شده و بالاترین کانفیگ نیز با حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود که برچسب قیمتی 195 دلاری دارد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما