مشخصات ایسوس ROG Phone 8 Ultimate در گیک‌بنچ رویت شد

اقتصاد ۱۰۰ - مشخصات ایسوس ROG Phone 8 Ultimate به تازگی در گیک‌بنچ قرار گرفته و جزئیاتی را در رابطه با سیستم سخت افزار و نرم افزار این گوشی فاش کرده است.

مشخصات ایسوس ROG Phone 8 Ultimate در گیک‌بنچ رویت شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، پس از مشخص شدن سرعت شارژ ROG Phone 8 Ultimate در افشاگری‌های اخیر (65 وات)، حالا به لطف قرار گرفتن این گوشی در گیک‌بنچ، مشخصات کلیدی آن از جمله سیستم سخت‌افزار و نرم‌افزار نیز فاش شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در گیک‌بنچ، راگ فون 8 آلتیمیت به یکی از جدیدترین و قدرتمندترین چیپست‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 به همراه 24 گیگابایت رم مجهز شده است.

مشخصات ایسوس ROG Phone 8 Ultimate

این گوشی در تست بنچمارک، عملکرد چشمگیری را به نمایش گذاشته و موفق شد در تست تک هسته‌ای امتیاز 2235 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 7098 را به دست آورد. این ارقام به امتیازهای بنچمارکی که کوالکام در زمان معرفی اسنپدراگون 8 نسل 3 به اشتراک گذاشته بود، بسیار نزدیک است.

سیستم نرم‌افزاری راگ فون 8 Ultimate نیز آن طور که در لیست عنوان شده، با رابط کاربری ROG UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات موجود درباره این گوشی به همین مقدار خلاصه می‌شود، اما به زودی و در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما