مشخصات فنی ایسوس راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - گزارشی جدید ادعا می‌کند که ایسوس امسال قصدی برای عرضه راگ فون ۷ پرو ندارد و تنها مدل‌های استاندارد و آلتیمیت روانه بازار خواهد شد.

مشخصات فنی ایسوس راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام،همانطور که دیروز به طور رسمی تایید شد، ایسوس قصد دارد در تاریخ ۱۳ آوریل مصادف با ۲۴ فروردین نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خود یعنی سری راگ فون ۷ را برای بازارهای جهانی معرفی کند. این سری گوشی‌های مخصوص بازی به عنوان نسخه نسل جدید سری راگ فون ۶ که سال گذشته میلادی رونمایی شد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تا به امروز، نسخه استاندارد سری راگ فون ۷ در گواهی‌های مختلفی مانند گیک‌بنچ،‌ 3C و TENAA دیده شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی دو گوشی راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت فاش شد. 

افشاگری به نام Abhishek Yadav در گزارش جدید خود ادعا کرده است که سری راگ فون ۷ تنها شامل دو مدل راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت خواهد بود و ایسوس امسال مدل راگ فون ۷ پرو را عرضه نخواهد کرد. برای مقایسه، سال گذشته سری راگ فون ۶ در سه مدل راگ فون ۶،‌ راگ فون ۶ پرو و راگ فون ۶ آلتیمیت در دسترس کاربران قرار گرفت. 

طبق گفته‌های این افشاگر، راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهند بود. این دو گوشی همچنین با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهند شد. پنل پشتی نسل جدید گوشی‌های گیمینگ ایسوس میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز توسط دوربین ۳۲ مگاپیکسلی انجام خواهد شد. 

ابعاد راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلتیمیت برابر با ۱۷۳ در ۷۷ در ۱۰٫۳ میلی‌متر خواهد بود و وزن این دو گوشی نیز به ۲۳۹ گرم می‌رسد. با توجه به این گزارش، به نظر می‌رسد تنها تفاوت بین راگ فون ۷ و راگ فون ۷ آلیتمیت مربوط به کانفیگ حافظه رم و حافظه داخلی مدل آلتیمیت است. در این راستا، افشاگر Yadav‌ اذعان داشته است که راگ فون ۷ آلتیمیت در کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

شایان ذکر است که لیست گواهی 3C راگ فون ۷ اخیرا تایید کرد که این گوشی به شارژ ۶۵ واتی مجهز خواهد بود. به علاوه، لیست TENAA نیز اعلام کرد که این گوشی با باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد. انتظار می‌رود در طی روزهای آتی اخبار بیشتری پیرامون سری راگ فون ۷ منتشر شود. 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما